Jag har vg i det mesta förutom i N/O och några fler..
Vad Har Ni För Betyg?
Jag har VG och MVG i det mesta.
Har några VG och typ resten G, men siktar högre. :)
VG i allt utom 3 :P men det fixar jag lätt till nästa gång :D
Ja fick mitt första betyg före jullovet o ja fick 1 MVG (engelska), 3 VG o resten G
245 när jag lämnade 9an
jag fick g i allt. fick inte vg i en stor del för att jag inte var muntligt aktiv och var lite halvsovande på lektionerna
Innan vinterlovet fick jag totalt 235 p. Men jag har fått bättre nu på de senaste proven så det blir nog lite fler poäng
Jag hade 300 poäng när jag gick ur nian.
mina första betyg på höstterminen i åttan resulterade i 4 MVG, 7 VG och 4 G.
Klarar mig. :)
Fick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen.
Betyg är dock jävligt överskattat.
↗ till inläggetFick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen.
Vad ska du välja när du går ut då?
↗ till inläggetHar sökt till Kulturamas storbandslinje, Rytmus och diverse It/Media linjer. Förhoppningsvis kommer jag in på mitt förstahandsval Kulturama.Fick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen.
↗ till inläggetSamma som mej dåFick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen.
Jag har valt Teknikprogrammet som förstahandsval
↗ till inläggetFick 235 poäng första terminen i nian, lär höja mig en del nu sista terminen.
Hur mycket poäng behövde man för att komma in på Teknikprogrammet?
Vet inte, men det är väl inga jättehöga krav
Det är inga jättehöga poäng här där jag bor iallafall.
2 MVG, 9VG (några vg+ men de tar alltid det lägre betyget) och 2 G. Ska fixa minst 4 mvg till =)
↗ till inlägget2 MVG, 9VG (några vg+ men de tar alltid det lägre betyget) och 2 G. Ska fixa minst 4 mvg till =)
Var det på ditt första betyg? Isåfall var det väldigt bra.
5 MVG, 9 VG, 2 G
har haft de betygen sen hmm... 7:an tror jag, sista terminen i 9:an nu :)