💬
Logga in
Fuska.se

Stäng Aldrig Av När Du Sparar Spelet!

16 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Ja som rubriken lyder: stäng aldrig av spelet när du sparar! Jag gjorde misstaget igår när jag var lite för hastig när jag höll på å sparade å skulle avsluta, "råkade" stänga av mitt i sparningen :visslar: , och nu är hela spelet raderat! :( Så nu väntar ett långt spelande för att jag ska komma tillbaks till nivån jag var på!

Tänkte bara varna för det så att ingen annan gör misstaget, inte så kul å behöva köra om hela spelet när man kämpat så! :angry:

//Gangsta_killer

Nivå 8 · Veteranfuskare

Gjorde samma misstag, hade kanske bara gjort en 15 uppdrag men det är ju aldrig kul å få spela om alltihopa.

Nivå 7 · Fuskare

de e ungefär så som man tröttnar på spel

Nivå 3 · Lärling

men det vet man ju redan, det står ju i manualer och ofta en varningstext när man sparar.

12 Mar 2006

Jag har fuskat förr på GTA: SA & därefter kraschade sparfilen!

Nivå 5 · Fuskare

Inte roligt. Har aldrig hänt mig. Varför starta en tråd? Det står ju att man inte ska dra ut kontrollen,stänga av eller starta om.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Det står dessuomt och att man aldrig ska spara när man har fuskat.

Ämnet: Ifall den håller på att spara, och du tar ut memory card, hur tror du att den ska sparas då, alltså hur kan man göra sådana misstag? ( Ta inte åt er )

13 Mar 2006

Jag har också gjort det.Hade typ gjort 50 uppdrag(blev så j*vla arg)

21 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

gjorde as många uppdrag förut

men jag sparade och sen råkade jag stänga av

22 Mar 2006

hände mig när jag spelade gta:vc :lol:

Nivå 4 · Lärling

Varför skapa en tråd om de,jag visste redan de för mycket länge sedan! ;) :gitarr:

23 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Varför skapa en tråd om de,jag visste redan de för mycket länge sedan! ;)  :gitarr:

Off - Topic: Du kanske visste det, men alla gör inte det. ;)
Nivå 4 · Lärling

Konstigt! de är ju de viktigaste man inte ska göra! ;) :gitarr:

28 Mar 2006
Nivå 5 · Fuskare

Det är bra att du varnar och så men dem flesta vet nog att dem inte ska göra det =/

29 Mar 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Men alltså, ni som gör detta fel, kan ni svara på detta fråga: Vem stänger av basenheten under själva sparningsprocessen ?

Ifall det inte står att sparningen har lyckats, hur kan man stänga av konsollet ? :huh:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #16

enkelt svar!

Man tänker sig inte för! :gitarr:

Nivå 6 · Fuskare

Aldrig hänt mig =)

Spelar inte GTA LÄNGRE.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in