💬
Logga in
Fuska.se

Glitch City

47 svar · startad

Hela j*vla spelet fryser fast.Skulle tro att det inte skulle gå och laga.

ok synd... :(

asså det finns ingen safari zone i crystal, så man kan inte åka dit.

om man går till vermilion city ( i g/s/c) så ska man prata med machoken som står vid huset dom håller på att bygga. sen ska man öppna coin case. spelet stängs av och på igen och tada! du är i "Glitch dimesion"! OBS! den försvinner aldrig!

ja men då e det ju störande om den aldrig försvinner... :blink:

Det är bara klockan som har stannat,resten är sig prick lik.

15 Mar 2006

Är GC stort eller litet ?

Stort är det....

Celadon stort eller mauville stort ? ;P

Celadon stort Mauville litet.

16 Mar 2006

jag tycker glitch city är mycket intressant.

Tex att där du går 500 steg och sedan kommer tillbaka till safarin och sedan går ut.

Pixlarna blir olika varje gång typ

jo men varför tycker du att det e intressant? jag tycker dte är ganska onödigt faktiskt x)

↗ till inlägget

ja men då e det ju störande om den aldrig försvinner... :blink:

om amn är en fuskare ska man ta risker, eller hur TK?

w00t w00t Flygon,man måste ta risker,ta till exempel på mitt GTA,så slog jag in massor av koder bl.a hur man får Pansarvagn,då får man ta risker att bli fångad av snuten.

17 Mar 2006

Aha! Tagen på bar gärning! Du spelar 18-årsspel, fastän du är 11!

Senast ändrad:

LOL

18 Mar 2006

men JJ, alla har väl spelat GTA? lr hur?

Okej, jag erkänner väl att jag också har spelat LITE grann på GTA. Jag skäms.

Vad är GTA?

↗ till inlägget

Du går in i Safari Zone (R/B/Y). När du går ut, frågar receptionen om du vill lämna Safarit. Välj "No", och du går tillbaka till Safarit igen. Gå tillbaka till receptionen igen, och välj "Yes" den här gången. Flyg sedan till Cinnabar Island, och surfa i högra kanten om staden. Då kommer du att möta Pokémon som man möter i Safarit. Efter en stund, är det någon som säger: "PA: Ding-Dong! Your safari time is over!". Då kommer du tillbaka till receptionen, och går du ut, är du i Glitch City!

Funkar inte för mig :(

Det där med Glitch Dimesion: Onödigt. Försvinner aldrig? Fy sjutton alltså! Jag tänker aldrig gå dit.

↗ till inlägget

Du går in i Safari Zone (R/B/Y). När du går ut, frågar receptionen om du vill lämna Safarit. Välj "No", och du går tillbaka till Safarit igen. Gå tillbaka till receptionen igen, och välj "Yes" den här gången. Flyg sedan till Cinnabar Island, och surfa i högra kanten om staden. Då kommer du att möta Pokémon som man möter i Safarit. Efter en stund, är det någon som säger: "PA: Ding-Dong! Your safari time is over!". Då kommer du tillbaka till receptionen, och går du ut, är du i Glitch City!

Man ska säga nej andra gången också, men då kommer man ändå ut ur Safari Zone. Man kan göra tricket i många städer, men i vissa kommer man bara ut ut dens Pokemon Center. PS. Det förstör vad jag vet inte spelet.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in