Vet du vad man ska göra på Zelda Wind Waker när Tetra har blivit Zelda och när båten har markerat två ställen på kartan. Jag har ingen eld/is båge!! :(jag har:
MarioKart DoubleDash!!
SuperSmashBros Melee
Burnout (bilspel som inte många känner till)
Pikmin
Zelda WindWaker
Spel jag har varvat:
Zelda wind waker
Pikmin
Burnout
MarioKart
super mario sunshine (lånat av kompis)
(och SSBM om det räknas när man har vunnit alla gubbar och klarat all star med alla gubbar)
gamecube färg: svart
kontroll: svart 2 st
minnes kort: ett svart och ett grått
jag ska snart köpa nytt. Nån som har ett tips på bra spel??
VILKA SPEL HAR NI TILL GC
hur gammal e du??Jag fick mitt med Super Smash Bros Melee och ett memorycard 59 när jag fylde 9 eller 10 år kommer inte riktigt ihåg ;)
man ska leta upp cycklops (du vet gudgrodansbror i en virvelstorm i vatten en finns vid shark island)(Svamp Bob Fyrkant @ 03/02-2004 15:36:56)jag har:
MarioKart DoubleDash!!
SuperSmashBros Melee
Burnout (bilspel som inte många känner till)
Pikmin
Zelda WindWaker
Spel jag har varvat:
Zelda wind waker
Pikmin
Burnout
MarioKart
super mario sunshine (lånat av kompis)
(och SSBM om det räknas när man har vunnit alla gubbar och klarat all star med alla gubbar)
gamecube färg: svart
kontroll: svart 2 st
minnes kort: ett svart och ett grått
jag ska snart köpa nytt. Nån som har ett tips på bra spel??
Vet du vad man ska göra på Zelda Wind Waker när Tetra har blivit Zelda och när båten har markerat två ställen på kartan. Jag har ingen eld/is båge!! :(
sen ska man skuta tre vanliga pilbågsskott på honom sen lär han en
sång på windwaker som heter ballad of gales sen ska man använda den sången som gör att man kan warpa sig till vissa ställen warpa dig till mother and child island en av dom längst upp till vänster sen så träffar du älvdrottningen som ger dig eld och is pil sen ska du åka till eld eller is ön på eld ön så ska då skuta en ispil på elden som sprutar och sen gå ner där elden var om du går till isön så ska du skuta en eld pil på drakhuvet i mitten sen gå in i drak huvudet behöver du mer hjälp så pm:a mig!!
men nu ska vi hålla oss till ämnet!!
ok sorry
Nej för det finns inget "Sonic Battle 2". Men däremot ska Sonic Battle komma till GBA. Och 2:or kommer nästan alltid efter 1:or.0013:
Antingen är du totalblind eller så har du bara tapat linserna.. Kan du säga mig ngn gång under hela denna tråd jag har snckat om NGT spel till GBA? Spelen jag nämde hör ju till Gamecube. Annars hade jag väll aldrig atgit upp det hära?
mm...det vore skumt med en 2:a före en etta
Jaha han mena Kanske Sonic Adventure 2: Battle
jag har:
spel:super smash bros meleè
ska köpa pokemon coleseum
gemecube färg:lila
kontroll:en
Hur länge har du haft gc?
jag har haft mitt sen augusi förrförra året
Jag har:
1.super smash bross melee
2.matrix
3.sega soccer slam
4.super mario sunshine
5.1080 avelenche
6.wario world
7.billy hatcher
8.Mario kart double dash
9.Mario party 5
10.SSX 3
11.Sonic Adventure 2: Battle
12.sonic Adventure DX
Glömde:
Färg:Lila
Handkontroller:2
Minnes kort:2
Jag har haft mitt sen julen förförra året
jag har inte ens gc=(
Jag har Pikmin, Spider-Man, Enter the Matrix, Metroid Prime, Super Mario sunshine, Sagan om Ringen: Konungens återkomst, Luigis manshion, Legend of Zelda: the Windwaker, Super smash bros. melée och Starfox adventures
jag har 15 spel,4 kontroller(alla trådlösa)och 3 minneskort. KÄNN PÅ DEN!!!!!!!!
en sak bara, vart får man tag på trådlösa kontroller har letat ett tag nu.jag har 15 spel,4 kontroller(alla trådlösa)och 3 minneskort. KÄNN PÅ DEN!!!!!!!!
HAR DU SJÄLVA KONSOLLEN DA!? :P känn på den (x_x)@-('_'@)jag har 15 spel,4 kontroller(alla trådlösa)och 3 minneskort. KÄNN PÅ DEN!!!!!!!!
jag har konsollen 2kontroller 2 memory card och fem spel.
jag har
MARIO PARTY5
MARIO KART DOOBLE DASH
ZELDA COLLECTORS EDDITION
SONIC ADVENTURE2 BATTLE
SONIC HEROES
FÄRG LILA
1 MINNESKORT
2 KONNTROLLER
dom bästa spelen e Sonic hroes o 1080 avelashe