vad gör man när man fångat moltres i one island och har räddat lottelle(stavas) och kan inte spela dom dära spel grisemojsen i two island snälla svar snappt :unsure:
Vad Gör Man Nu?
Fånga Mewtwo, klara Pokémonligan en gång till, utforska de andra öarna, gör lite vad som helst.
efter det kan du klara pokemon ligan flera gng :P
försök oxå att komplettera pokedexet (fånga alla asså)
men jag kan inte komma in i pokemon ligan för jag vet inte var det sista gymet är den 9:onde gymet :medieval:
cinabar island är det sista tror jag
Cinnabar e det 8:onde gymmet,det sista är giovanni i staden där man får techy tv eller vad det nu hette...
är det inte i viridian stan...?
Ok,så här är det,det är 8 gymledare,varav Blaine är Cinnaibar Islands gymledare som är den sjunde av dem.Giovanni är den åttonde alltså den sista.Hans gym ligger i Viridian City,ok?Det finns inget nionde gym,bara i Pokemon Silver,Guld och Crystal för där är det 16 stycken.
så finns det 7 öar
sa till link 11 för han verkar bara ha kommit till 3 stycken...
öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys. :unsure:
men hur kommer man till dom andra öarna :huh:
jag har kommit till pokemon ligan men jag vill helst komma till dom andra öarna :)
cn
öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys.
ja men jag menar utan CN... <_<
Menar du Navel Rock och Birth Island eller Four Island, Five Island, Six Island och Seven Island?
jag har klarat pokemon ligan nu men jag vet inte hur man kommer till dom andra öarna föresten vad menar du med CN :huh:
Club Nintendo.
ja dom där öarna jag har bera kommit till one island,tvo island och tre island(stavas)
jaha den förkortnigen :kung:
hur kommer man då till dom andra öarna :zzz:
Du behöver National Dex. Sen går du till Mt.Ember som finns i One Island. Där finns det två Team Rockets som täcker en grotta. Prata med de, möt de, och vinn, så flyttar de på sig. Gå in i grottan, och ta Ruby som finns inne där. Ge den till Celio, och han får tillbaka sitt Tri-Pass. Istället får du Rainbow Pass, som kan ta dig till de andra öarna, exklusive Navel Rock och Birth Island.
öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys.ja men jag menar utan CN... <_<
ok
hur får man National Dex :student: