💬
Logga in
Fuska.se

Vad Gör Man Nu?

31 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

vad gör man när man fångat moltres i one island och har räddat lottelle(stavas) och kan inte spela dom dära spel grisemojsen i two island snälla svar snappt :unsure:

Nivå 0 · Nykomling

Fånga Mewtwo, klara Pokémonligan en gång till, utforska de andra öarna, gör lite vad som helst.

Nivå 0 · Nykomling

efter det kan du klara pokemon ligan flera gng :P

försök oxå att komplettera pokedexet (fånga alla asså)

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #4

men jag kan inte komma in i pokemon ligan för jag vet inte var det sista gymet är den 9:onde gymet :medieval:

Nivå 0 · Nykomling

cinabar island är det sista tror jag

Nivå 0 · Nykomling

Cinnabar e det 8:onde gymmet,det sista är giovanni i staden där man får techy tv eller vad det nu hette...

20 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling

är det inte i viridian stan...?

Ok,så här är det,det är 8 gymledare,varav Blaine är Cinnaibar Islands gymledare som är den sjunde av dem.Giovanni är den åttonde alltså den sista.Hans gym ligger i Viridian City,ok?Det finns inget nionde gym,bara i Pokemon Silver,Guld och Crystal för där är det 16 stycken.

Nivå 0 · Nykomling

så finns det 7 öar

sa till link 11 för han verkar bara ha kommit till 3 stycken...

Nivå 0 · Nykomling

öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys. :unsure:

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #11

men hur kommer man till dom andra öarna :huh:

jag har kommit till pokemon ligan men jag vill helst komma till dom andra öarna :)

Nivå 0 · Nykomling

cn

21 Mar 2006
Nivå 0 · Nykomling
öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys.

ja men jag menar utan CN... <_<

Nivå 0 · Nykomling

Menar du Navel Rock och Birth Island eller Four Island, Five Island, Six Island och Seven Island?

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #15

jag har klarat pokemon ligan nu men jag vet inte hur man kommer till dom andra öarna föresten vad menar du med CN :huh:

Nivå 0 · Nykomling

Club Nintendo.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #17

ja dom där öarna jag har bera kommit till one island,tvo island och tre island(stavas)

jaha den förkortnigen :kung:

hur kommer man då till dom andra öarna :zzz:

Nivå 0 · Nykomling

Du behöver National Dex. Sen går du till Mt.Ember som finns i One Island. Där finns det två Team Rockets som täcker en grotta. Prata med de, möt de, och vinn, så flyttar de på sig. Gå in i grottan, och ta Ruby som finns inne där. Ge den till Celio, och han får tillbaka sitt Tri-Pass. Istället får du Rainbow Pass, som kan ta dig till de andra öarna, exklusive Navel Rock och Birth Island.

Nivå 0 · Nykomling
öhh.... du menar väl 9 öar?? På den 8:nde ön kan man fånga ho-oh och lugia och på den 9:nde ön kan man fånga deoxys.

ja men jag menar utan CN... <_<

ok

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #20

hur får man National Dex :student:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in