Tidus26 Skrivet 19 Mars 2006 Rapport Skrivet 19 Mars 2006 vad är wi-fi och router? Jag skrev ju till dig i en annan tråd vad wifi var... jag kopierar det jag skrev i den andra tråden: ''Wi-Fi står för Wireless-Fidelty som på svenska betyder Trådlös-Trofasthet som ger ds ägaren en typ av internet uppkoppling så att man kan spela mot andra ds ägare runt hela världen i bla. animal crossing, mario kart ds och metroid prime first hunt''. En router är en sak som gör att att du får lan uppkopplingen mellan flera datorer och ger dig även wifi uppkoppling om du har en Trådlös router. Om du vill ha wi-fi uppkoppling så borde du satsa på att köpa en wi-fi USB Connector som också ger dig wifi uppkoppling. Om du inte viste vad en Router var så har du troligtvis inte heller en router hemma och då är det betydligt lättare, billigare och händigare att köpa en wi-fi usb connector hoppas jag fick med vad du ville veta
Pikachu86a Skrivet 21 Mars 2006 Rapport Skrivet 21 Mars 2006 men man behöver väl inte router? Nej man behöver ingen router men man kan använda sej av en sådan.
Rekommendera inlägg