vad är att skcka spelet till cn skciar man den i en kuvär eller vadå???? Jag vill bara veta jag kanske ska bli medlem.
Nintendo
Först måste du bli medlem. Sen tror jag att man skickar med spelet i ett kuvert, som du sa. Men jag är inte säker.
Ok tack så mycket. :)
vet inte hlr... orkar inte bli medlem där hlr ;)
det bara kostar pengar och dessutom så vill jag inte fuska :P
Men det är ju inte fusk.
på sätt och vis... om det är nån pokemon man vill ha som man inte kan fånga... då kan man kalla det fusk:P
me hallå vad heter den här sidan,FUSKA.se.Och då är det meningen att man ska fuska ;)
jaja, men här på forumet och på fuska.se är det ju nästan bara hjälp! inte så mycket fusk...
:P
↗ till inläggetNejjaja, men här på forumet och på fuska.se är det ju nästan bara hjälp! inte så mycket fusk...
:P
orka med CN, gör NE när dem är i närheten ;)
Lizem: Du ska nog se att det är det är en av dom minst fuskiga man kan göra om man t.ex. vill ha celebi. Men om du inye vill "fuska" så kan du ju fånga dom någon anan stan. (HAHAHA)
Skaffade Celebi via ar på Sapphire, sen böt jag över honom till Emerald..
Snooze: Vet du när det är nästa utdelning av Tickets (i Malmö)?
i malmö finns det nog aldrig, däremot brukar det vara i köpenhamn. Säger till dig när det är nästa gång.
Okej, tack!
Men tenk att nintendo andvender ar för att göra aurora ticket tilexempel man får ju inte se det man skickar ju. :lol:
Haha ne så går det inte riktigt till rawand. Nintendo brukar ge ut dem via union room..
Så då måste man ta med sin Wireless Adapter?
Dem lånar ut en.
På dem spelen som union room inte funkar på används link eller så skriver NE in en viss kod i spelet, sen får man tillbaka det.