💬
Logga in
Fuska.se

Var Pokemon Finns, Och Utvecklas

14 svar · startad · 🔒 låst

Nivå 5 · Fuskare
Trådstartare #1

vet nån i vilken route alla pokemon finns, i pokemon Ruby/Sapphire, och när dom utveckas??

:meddum:

Nivå 3 · Lärling

Vad menar du det finns ingen rout där det finns ala pokemon men om du vill kuna få hjälp med att hita alla pokemon så titta här http://www.serebii.net/pokedex-rs/

Jag har redan lagt på pokedex tryck på tex: fire sen trycker du på den pokemon du vill veta vad den finns gå ner lite sen står det. ;)

24 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

Men för f*n skriv ordentligt rawand! Gå till serebii.net. Välj Pokédex. Om det är en Pokémon från G/S/C (Gold, Silver, Crystal) du vill ha så trycker du på den raden och letar efter den Pokémonen du undrar om osv. Sen typ i mitten av sidan i infosidan så står det Location. Där står det vart du kan hitta den och på vilket spel.

Nivå 3 · Lärling

Du var inte heler pärfekt och feresten jag hade redan lagt på pokedex åt han ifall han inte förstog. :P

Nivå 7 · Fuskare

"pärfekt" och "feresten". Stava ordentligt.

I din signatur: jag "hetter" _____.

jag är elva år. =)

jag "äe" elva år.

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
↗ till inlägget

Du var inte heler pärfekt och feresten jag hade redan lagt på pokedex åt han ifall han inte förstog. :P

Vad är heler?

Heller kanske du menar :gitarr: och om man ska vara JÄTTE noga så stavas det förstod

---------------------------------------------------------------------------------------------

Så var det avklarat

Vad menar du med en route som alla Pókemon utvecklas??

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Och om man ska vara ännu nogrannare så föresten och perfekt också

Jag förstår om Eric blir arg,rawand är ju för tusan lika gammal som mig....

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Och han är äldre än mig.

Nivå 3 · Lärling

Ok! Ok! Jag ska titta efter att jag har skrivit men sluta snaka om mig. :angry:

Jag är inte bra på att stava jag är bra på matte.

Och jag ska vell ändra min signatur pma mig om ni är arga över att jag har skrivit fel. :angry:

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

hehe, vad du blev sur då...

jag är också skitbra på Matte x)

25 Mar 2006
Nivå 7 · Fuskare

Helt rätt TK och JJ. Jannejan stavar jättebra och är ett år YNGRE än rawand. Samma sak gäller TK och rawand är lika gammal som honom.

Nivå 5 · Fuskare

asså shit... kan alla bara tare lugnt i denna tråden och sluta skälla på varandra *fniss*

BTT kanske?

annars blir nog denna tråden låst skulle jag tro...

Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget

Öhhh.... Bra stavning på rättningen... Även om du stavar fel, så kunde du försöka att inte rätta fel... :huh: Jag hoppas att du vet att det heter "förresten".
Nivå 9 · Veteranfuskare

gah, se upp en stor trådolycka upptäcktes idag på en server vid namn Pingvinen. det var en tråd som spårade ur rejält. lokala moderatorer har påbörjat saneringsarbetet... tills vidare är området kring tråden avspärrat!

Senast ändrad:

🔒 Tråden är låst och kan inte längre besvaras.