💬
Logga in
Fuska.se

Brute force

12 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #1

:rolleyes: Tycker ni att Brute force är en besvikelse.

Tyckte dom flesta tidningarna.

Jag älskar det!

Nivå 7 · Fuskare

I superplay tycker dom spelet är själlöst som en japansk mellanklass bil och jag kan inte mer än instämma efter att ha sett bilder på det. Det ser lite allmänt tattigt ut... inte ett spel jag vil ha direkt.

äh.., jag tycker spelet ser lite gammalt ut , jag skulle aldrig köpa det! <_<

1 Feb 2004
Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #4

Ja men!

Sina medhjälpare är väldigt smarta.!!!!!! :angry:

Nivå 7 · Fuskare

Kanske det. Ja jag ska nog inte säga för mycket för jag har inte spelet... Men det är dom i Halo med...

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #6

Man kan också ge dom kommandon och det är fler banor. :(

Nivå 7 · Fuskare

I halo gör det inget att det inte finns så många banor för alla är fulländade. Dom är dessutom långa. Assult the control kan ju ta en timme att klara ibland.

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #8

The silent cartographer eller någonting sånt!

Den är bara rolig när man är uppe på ytan inte långt nere!

:ph34r:

Halo regerar också tycker jag!!

Nivå 7 · Fuskare

Silent Cartgrapher är rolig hela tiden...

Nivå 6 · Fuskare
Trådstartare #10

Håller inte med exakt.

Dom sista banorna är inte roliga men The Maw är ganska rolig!

2 Feb 2004
Nivå 7 · Fuskare

Keyes är inte så överdrivet skojji kan jag väl hålla med om men Two betreyals är den näst roligaste i spelet. The library är tråkig också förresten. Den är ett h*lvete att klara på legendary. Dom där tjocka självmordsbombarna går än på nerverna ibland.

Jag tycker alla banor på halo e rolig utom 6:ans för där kommer "lökarna"/ "räkorna" och när man ska rymma från huset e det ju hur svårt som helst...

Nivå 7 · Fuskare

lökarna!! hahaha. ja den banan kan vara rätt svår. Njaa jag gillar den en del för jag tycker det är lite läskig stämmning när man kör den. Awwa there are enemies and..and they are not covenant AeWWWW slurp slurp tugg kaklick error.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in