💬
Logga in
Fuska.se

Team!?

11 svar · startad

Trådstartare #1

ska jag lägga in gengar? :blink:

mitt team ä:

lapras

umbreon

dragonite

hitmontop

snorlax

magneton

kanske gengar??? :blink:

Senast ändrad:

Njaaa =/ Vet inte riktigt... Jag tror du klarar dig utan. Vet inte riktigt om du ska ha jusst Gengar... Du borde ha en gräs eller eld pokemon kanske!

Senast ändrad:

ja, en gräs eller eldpokémon måste du ha!

mm, det skulle vara bra. en eld-pokemon tycker jag :) fast du skulle kunna sätta in gengar, om du vill, istället för magneton, det beror på vilken lvl dom är i.

om dom är i ungefär samma lvl skulle jag satt in gengar tror jag men jag är ingen expert precis ;)

26 Mar 2006

Om du vill ha Gengar i ditt team, borde du nog ta ut Snorlax. Annars tyccker jag att du ska sätta in någon Pokémon som är Ground.

Ta inte bort Dragonite eller Magneton eller Umbreon!De är jätte starka!

Teamet har en stor svaghet till Fighting. lägg gärna in en Gengar med Psychic istället för Magneton eller Lapras. Det finns bättre vattenpokemon än Lapras, tex Starmie, fast Lapras duger.

Men om Kirk möter en Fight Pokémon, så använder han ju Dragonite. Flying är ju super-effektivt mot Fighting.

en typhlosion lr nidoking tycker jag och du MM, lapras är bättre en starmie.

↗ till inlägget

Men om Kirk möter en Fight Pokémon, så använder han ju Dragonite. Flying är ju super-effektivt mot Fighting.

Jag brukar alltid ha Rock Slide på mina Fighting-Pokemon.
Trådstartare #11

jag har tänkt fixa sunflora men vilka tm (attacker) ska hen ha??

och vem ska jag ta bort

Lyssna på MM han har rätt. Du är otroligt svag mot Fighting. En starkt Attack tränad ( EV ) Hitmontop/Machamp skulle nog ta och slå ut en stor del av ditt lag..

Byt ut Magneton till Raichu.. Så försvinner lite utav svagheten. Sen kan du ta ut snorlax och slänga in en Alakazam...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in