Nån mer än jag som läser den? Jag tycker den e JÄTTE bra. Hoppas bara den inte säljer för dåligt.
Player 1
Japp jag läser det. Det är den bästa speltidningen i HELA världen.Visste du att om du bläddrat snabbt baklänges och tittar längst när åt kanten samtidigt kommer du få se någonting . B)
det e den absolut kassaste speltidning jag läst i hela mitt unkna liv!!
japp ja har märkt det, coolt med tidningar som tänker på detaljerJapp jag läser det. Det är den bästa speltidningen i HELA världen.Visste du att om du bläddrat snabbt baklänges och tittar längst när åt kanten samtidigt kommer du få se någonting . B)
hur många har du ? jag har 3 stycken.
Vad är det man ser?
vadå ????
jag har 1....och jag tänker inte köpa fler!
Vad är så dåligt med Player 1 ?.
Tattartidning som tror dom kan klå superplay! Men icke!!!!! Superplay äger för den har kunnigast och roligast skribenter! Hehe viktor Sjöströms ironiska recension av dead to rights eller vad det heter... Den är skojig. Eller Hans recension av Bomberman generation. Tidningsvärldens ultimata rolighetsminister
har du läst player 1 då?
VAD E DET MAN SER!!!!!!! <_<Japp jag läser det. Det är den bästa speltidningen i HELA världen.Visste du att om du bläddrat snabbt baklänges och tittar längst när åt kanten samtidigt kommer du få se någonting . B)
Aha nu fattar jag vad ni menar. Man ser en kille som gör olika grejer.
jag har alla fyra nummer