💬
Logga in
Fuska.se

Nintendo Revolution

39 svar · startad

Trådstartare #1

Okej, dags att snacka lite om NREV. Hur tror ni det blir när det väl släpps ? En stor succe som deras tidigare konsoller eller inte så stor succe ?

Ser sjukt mycket emot det nya SSB med alla nya karaktärerna och så ^^

Men vet någon när det släpps och så ?

Ser också fram imot premiären, många säger att man ska kunna ladda ner gammla spel till Revolution helt gratis.

↗ till inlägget

Ser också fram imot premiären, många säger att man ska kunna ladda ner gammla spel till Revolution helt gratis.

vad jag har hört så kan du ladda ner spel mot en summa och efter ett visst antal spel så ska man kunna ladda lite gratis.

Trådstartare #4

Dem är i DvD format va ?

Spelen kommer kosta och biblioteket är fullt med spel från NES,SNES, N64 och även SEGA kommer finnas med. Vilket format de är i har jag ingen aning om, Nintendo är säkert smarta och gör i .Rev eller liknande för att försöka förhindra olagligheter. NR kommer säkert vara extremt bra eftersom de har de bästa spelen enligt mig.

Edit:

Revolution ska vara en extremt slimmad konsoll som de flesta nintendo har gjort. Storleken ska vara ungefär som 3 dvd-fodral, har ni inte testat att kolla på fodralen så gör det nu. Här kommer en bild som fick mig att le =).

http://www.newgame.ru/ngcons/xbox360_ps3_n...lution_size.jpg

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Spelen kommer kosta och biblioteket är fullt med spel från NES,SNES, N64 och även SEGA kommer finnas med. Vilket format de är i har jag ingen aning om, Nintendo är säkert smarta och gör i .Rev eller liknande för att försöka förhindra olagligheter. NR kommer säkert vara extremt bra eftersom de har de bästa spelen enligt mig.

Edit:

Revolution ska vara en extremt slimmad konsoll som de flesta nintendo har gjort. Storleken ska vara ungefär som 3 dvd-fodral, har ni inte testat att kolla på fodralen så gör det nu. Här kommer en bild som fick mig att le  =).

Kommer det kosta.. Hm.. ok alla rykten jag har hört har det varit gratis.

[EDIT] yeah! Revolution = Fräckast?

Senast ändrad:

↗ till inlägget

Edit:

Revolution ska vara en extremt slimmad konsoll som de flesta nintendo har gjort. Storleken ska vara ungefär som 3 dvd-fodral, har ni inte testat att kolla på fodralen så gör det nu. Här kommer en bild som fick mig att le  =).

Nja, helt säker är jag inte. Men det kommer nog kosta, annars tjänar ju inte nintendo på det?
Trådstartare #8

Haha det lär kosta. Men det blir nog värt det. Trodde det skulle vara större än så =/

29 Mar 2006

Det kommer nog att bli grymt bra men det kommer nog att bli dyrt ochså.

↗ till inlägget

Nja, har läst att spelet är uppe i ungef'r 250 dollar, de ska försöka få ner det till ca 200. Inte alltför mycket.

Det låter ju bra. Jag kommer kanske att köpa ett om det kostar så mycket.

Senast ändrad:

Trådstartare #12

trodde det skulle kosta ca 5000, Måste bara ha ett sådant..

Senast ändrad:

om det kostar 200 dollar så kostar det ju ca 1500 kr ;)

Fatta vad härligt att kunna spela alla Megaman spel på NR, älska musiken i megaman :P

30 Mar 2006

det var typ attt man skulle kunna ladda ner några spel gratis och sen fick man betala. :D

Senast ändrad:

31 Mar 2006

Äh, palla Nintendo Revolution, inte min smak.

Trådstartare #17

Det har ju inte ens kommit ut hur vet du att det itne är din smak ?

1 Apr 2006

Jag har faktiskt läst om NR & sett bilder i speltidningar, vilket inte intresserade mig alls.

↗ till inlägget

Jag har faktiskt läst om NR & sett bilder i speltidningar, vilket inte intresserade mig alls.

Om du nu inte bryr dig om NR så skriv inte här, håll dig i en tråd som passar din smak. http://forum.fuska.se/Playstation_3-t61707.html antar att det är din smak?

Nej, men alla har rätt att komma med sin åsikt.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in