Spliffor Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Om du vill se en shaman med läskigt bra gear ska du kolla http://video.google.com/videosearch?q=Ioneye (love video google) Om ni tittar riktigt noga så filmar han bara när han använder sina Cooldowns Elemental fury och Elemental master som increase 100% crit chans därför han tar dom så lätt annars så var han rätt skillad och grymm gear
Offline Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 (redigerat) Vad han använder: Elemental Mastery Zandalarian Hero Charm Natural Alignment Crystal Redigerat 4 April 2006 av Offline
Offline Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Så fort han spawnas i Blasted lands.. Han är en utomhusboss.. en enkel 3 minuters fight..
Spliffor Skrivet 4 April 2006 Rapport Skrivet 4 April 2006 Om du klarar de på 3 minuter och dom flyger runt hit och dit som små kackelackor så måste du vara cheatad
Offline Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 em, vad sa du precis? "och dom flyger runt hit och dit som små kackelackor" -wtf?? När alla raidmembers är vid platsen, och man börjar attackera kazzak så tar det vanligtvis inte mer än tre minuter att döda honom..
Fuzioner Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 tyvär har jag ingen bra sida direkt, där det finns bra filmer :P
Flagg Skrivet 5 April 2006 Rapport Skrivet 5 April 2006 Han menar: "I SW så dödar han hundratals gubbar, och sen så kommer ni och dödar honom på 3 min." Något sånt. :P
Offline Skrivet 6 April 2006 Rapport Skrivet 6 April 2006 Jo, men då är han i sin "ultimata" form (om man väntar för länge så blir han ännu svårare) Och i SW dödar han MASSOR, och så fort han dödar något så healar han sig själv.. I en normal 40 raid så dör folk inte lika ofta, eftersom det faktiskt är organiserat..
Flagg Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Och i en raid så är de oftast lvl 60 allihopa.
Offline Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 syftar du då på min mening "I en normal 40 raid så dör folk li....."? Man är oftast level 60, ja, men man är 40 personer max i en och samma raid. så när jag säger "normal 40 raid" så menar jag 40 manna raid.
Rekommendera inlägg