jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg För jag vill ha tillbaks allt... Citera
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg För jag vill ha tillbaks allt... Om du skickat såna där smiley och såntåt dina vänner så kan ju dom skicka tillbaks dom. Visningbilder är inget som kommer med MSN. Det har man ju på datorn. *Okej det finns några från MSN men sak samma* Citera
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg För jag vill ha tillbaks allt... Men jag hade typ 3000 smileys så det är lite svårt =/ .. men jag har fått tillbaka några smileys från kompisar men jag har förlorat mycket också :( Citera
Oddset Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg För jag vill ha tillbaks allt... Nå ladda ner dom igen då. Kostar kanske ganska mycket men sånt är livet. Inte gratis. Citera
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Mina smileys kostade ingenting, jag bara samlade på... också hade jag också installerat 50 gratis paket JOBBIGT :S Citera
unix Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Mina smileys kostade ingenting, jag bara samlade på... också hade jag också installerat 50 gratis paket JOBBIGT :S Hände så med mig också förut =S SÅ du får väl ta och vänta tills det fixar sig..... Citera
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Mina smileys kostade ingenting, jag bara samlade på... också hade jag också installerat 50 gratis paket JOBBIGT :S Japp, dom kanske kommer tillbaka.. Gjorde dom det för dig Darwin2? Citera
Mr.3vil Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg För jag vill ha tillbaks allt... Är Smileisar så viktigt? :P Citera
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 (redigerat) En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg För jag vill ha tillbaks allt... Kanske inte så viktigt men, blinkningar o visningsbilderna försvann ju =(, Och blinkningarna kostar ju 24kr per styck så det är j*vligt dåligt, och visningsbilderna vill man ju ha kvar Redigerat 29 Mars 2006 av jerkakamel Citera
Gäst DonKeN Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Irre med alla smileysar som kommer med när man skriver nåt. Går ju inte och läsa -.- Citera
jerkakamel Skrivet 29 Mars 2006 Författare Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Jo men hallå?!?!, varför pratar alla om smileysarna jag bryr mig inte så mycket om dom men mina blinkningar kostade 24kr st och ja köpte typ 3 st också köpte jag typ 1 paket också =( Citera
Gäst DonKeN Skrivet 29 Mars 2006 Rapport Skrivet 29 Mars 2006 Får man inte en kod eller nåt? Använd igen. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.