Hoppa till innehåll

Rekommendera inlägg

Skrivet

En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg

För jag vill ha tillbaks allt...

Om du skickat såna där smiley och såntåt dina vänner så kan ju dom skicka tillbaks dom. Visningbilder är inget som kommer med MSN. Det har man ju på datorn. *Okej det finns några från MSN men sak samma*

Skrivet

En dag när jag loggade in på msn var plötsligt alla mina smileys,blinkningar,visningsbilder borta =/.. Varför hände det så?.. jag blir så j*vla arg

Men jag hade typ 3000 smileys så det är lite svårt =/ .. men jag har fått tillbaka några smileys från kompisar men jag har förlorat mycket också :(

Skrivet

Nå ladda ner dom igen då. Kostar kanske ganska mycket men sånt är livet. Inte gratis.

Skrivet

Mina smileys kostade ingenting, jag bara samlade på... också hade jag också installerat 50 gratis paket JOBBIGT :S

Hände så med mig också förut =S

SÅ du får väl ta och vänta tills det fixar sig.....

Skrivet

Är Smileisar så viktigt? :P

Skrivet (redigerat)

Kanske inte så viktigt men, blinkningar o visningsbilderna försvann ju =(, Och blinkningarna kostar ju 24kr per styck så det är j*vligt dåligt, och visningsbilderna vill man ju ha kvar

Redigerat av jerkakamel
Gäst DonKeN
Skrivet

Irre med alla smileysar som kommer med när man skriver nåt. Går ju inte och läsa -.-

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...