Är det nån som spelat Zombie mod på Counter-Strike: Source? Det har jag, det är skitkul faktiskt. :D
Har Nån Spelat Zombie Mod?
aaa jag har kört det,men nu hittar jag inga zombie-mod servar längre dom kanske har tagit bort det...?
Japp,jag har kört det,ganska kul som omväxling faktiskt.Men dom har ganska mycket liv. =)
typ 500 , tror jag...
Jo, men det är bara att skjuta dem i skallen ju, tillslut dör dem.
@ Bloodman: 217.212.224.10:27065
Kanman se i server listan vilken som ä zombiemod ?
Nej, men servrarna med zombie mod brukar oftast heta "Zombie Mod", något liknande iaf.
Zombie mod är alltid bots med... så man får nog kolla efter bots
Jo, det kan man ju också.
Men är det nån som spelat som en zombie då? Det har iaf jag, det suger. :(
mm, sömbie suger , men ställ in på banor som börjar på zombie .... då är ena laget zombies....
den bästa zombie banan är nog cs_office tycker jag
Nej, de_dust är ju bäst med zombies. ;)
De e grymmt kul me Zombieservar å btw så e de_dust den bästa Zombieservern
mm zombies i öken-miljö.. perfekt.
@ Kaktus-Killen: Jag skiter fullständigt i miljön, det är bara kul att spela på de_dust.
↗ till inläggetNej, men servrarna med zombie mod brukar oftast heta "Zombie Mod", något liknande iaf.
Jo,det kan man ju.Det är bara att skriva ett "z" på maps.
Är det någon som vet en bra zombie-server?
↗ till inläggetNej, men servrarna med zombie mod brukar oftast heta "Zombie Mod", något liknande iaf.
nää, fär då är det inte sånt zombie mod... då är ena laget zombies !! ( inte lika kul enligt mig.. )
Aha,du menar så,missförstog :)
Ingen fara :P