Det är inte många som kommer att skonas.
Idag Kväll Börjar Rensningen
↗ till inläggetVarför är jag spammare, bara för att jag har skrivit mer än 100 inlägg och inte ska få kicken härifrån..? :rolleyes:Typ spammare, som Pontarn och Fusion.
Darwin2, Vad är anledningen till att han kallar mig spammare ?
Sen, så tror jag att Ragnar och Nico spelar, dem vill bara få oss att tro si och så...men sen kommer det till grunden av allt detta, mannen själv, Admin.
Man vet aldrig vad han tänker göra, ifall han skämtar eller ej....Eftersom några gånger kan han vara rolig och så, men när det komemr till att vara allvar, då kan ingen här på Fuska.se slå honom, eller, #21 är också seriös...men nu ska jag inte gå Off - Topic ( Sorry ) !
Vi får se till klockan sju....om det visar sig att det är ett A-skämt, då kommer det säkert komma upp sånna där pop - ups där det står, lurad !
Admin sitter säkert där hemma och skrattar att för vi är förvirrade och vet inte om det är ett april-skämt eller inte.. :lol: :lol:
Men varför skulle han säga nått så viktigt just idag den 1 april när han kunde ha sagt det nån annan dag för att inte förvirra alla. Men största sannolikhet så är detta alltså ett skämt
Ett bra exempel på spammare som borde rensas!
↗ till inläggetJaha det var så du menadeAdmin sitter säkert där hemma och skrattar att för vi är förvirrade och vet inte om det är ett april-skämt eller inte.. :lol: :lol:
↗ till inläggetNepp, Miglot. Har du inte hunnit skriva 100 Inlägg innan kl. 19.00 eller skaffat Vip åker du ut härifrån och du kan inte längre bli medlem. De bannar din IP adress här. :)
Men fetknopp det är inte roligt längre. ='P
↗ till inläggetFår man inte en ny ip-adress varje gång ?Nepp, Miglot. Har du inte hunnit skriva 100 Inlägg innan kl. 19.00 eller skaffat Vip åker du ut härifrån och du kan inte längre bli medlem. De bannar din IP adress här. :)
:( :P :blink: :evil:
du kommer ändå inte hinna upp till 100 på 55 min, du har 2.4 i rank
Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak
Intressant då.
↗ till inläggetHahaha spammare momoammaojmfsajoop :ph34r:Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak
*anmäler*
↗ till inläggetDålig bevakning på sidan, kan ju spamma hela tiden moahahahahahaha :gitarr:Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak
Det är ju så himla onödigt.
Jag förstår inte hur du orkar hålla på.
↗ till inläggetMen sluta då jobbiga unge !Hejsan jag heter Ejgjgjgjeirtetiutjk, svårt att utaakakak
@Danti^ Skaffa fuska vip. Du hinner inte dnn lilla spammare det är dyrare att ta bort alla varningar du kommer få.
Skriv inget då bryter han kanske mot dubbel inlägg flera gånger om.
Jag har skrivit 300 inlägg.... Knappast jag åker ut men det är inteså skyst om någon blev medlem igår eller idag. Jag tycker nedstan de skulle få dispans. eller vad tycker du admin det är inte så skyst.
hmm jag skrev 30 inläg på 4 h är de bra? inte för att jag bryr mig men det är ett:::: bara att skaffa fuskavip=a-prilskämt
han kanske inte har råd OCH DET ÄR ETT APRILL SKÄMT FATTA