💬
Logga in
Fuska.se

Pokemon Emerald

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Jag har aldrig hört talas typ om det spelet. Jag vet ju att det är ett Pokemonspel då.

Nivå 0 · Nykomling

det är till game boy advance och är uppföljaren på Ruby och Sapphire. har du ALDRIG hört talas om det?

Nivå 0 · Nykomling

shit! det snackar ju alla om... det va konstigt att du aldrig hade hört det. det är som R/S men med bättre grafik + en ö med massor med typ battle tower liknande grejer. lite annat extra också ;)

Nivå 0 · Nykomling

jepp, en ny gymledare, nya ställen, uppgraderad pokeNAV, uppgraderad elite four+gymm ledare mm. mm. mm. mm.

Nivå 0 · Nykomling

uppföljaren till Ruby/sapphire + bättre grafik m.m

Senast ändrad:

7 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

vaaa?

Nivå 0 · Nykomling

ja nittionio undrade vad pokemon emerald var och vi skrev vad det var och vad det hade kommit till sedan R/S... :wacko:

Nivå 0 · Nykomling

mm dt e jättebra!... :D

Nivå 0 · Nykomling

jo men själv har jag det inte, men min brorsa har (racoon14)... :)

Nivå 0 · Nykomling

e han din brorsa? hur som helst så är emerald det näst bästa spelet till GBA, för mysterious dungeon red är till GBA.

Nivå 0 · Nykomling

Men Mysterious Dungeon Red har inte kommit ut än.

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #12
↗ till inlägget

det är till game boy advance och är uppföljaren på Ruby och Sapphire. har du ALDRIG hört talas om det?

Jag har aldrig typ hört talas om det.
8 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

ja juste, mysterious dungeon har inte kommit än så hittils är det det bästa spelet till GBA någonsin!

flygon: ja han e min brorsa... x) det trodde jag du visste för jag har sagt det förut...

Nivå 0 · Nykomling

efter man har klarat eleit-four så kan man möta johto pokemon i safarizone på emerald :D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in