LiQuiDe Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 (redigerat) hur gör man för att spela 2 på ToS (Tales of Symphonia) asså jag blir galen! man kan ju inte jag och min kompis har försökt i 2 dagar! AHHH! Redigerat 7 April 2006 av _Kakashi_
Nafrali Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Uch, länge sedan jag spelade. Men du ska gå in bland någon meny där man väljed vilken gubbe man ska gå med (tror jag) och där väljer du vilka gubbar som ska styras manuelt
KazeN Skrivet 7 April 2006 Rapport Skrivet 7 April 2006 Gå in i menyn och välj "Tech" där ska ni typ kunna välja på dom olika personerna om dom ska styras auto eller manuellt. Välj manuellt och ni kan då styra denna person. Kom ihåg att slå igång rätt person på manuellt annars kommer en att vara inaktiv under striderna.
LiQuiDe Skrivet 8 April 2006 Författare Rapport Skrivet 8 April 2006 ok Tack!... :D det var svårt att hitta men ska va me min kompis nu o testa hej då... :D
bambocha Skrivet 8 April 2006 Rapport Skrivet 8 April 2006 lol tyvär så kan vi inte testa det idag :P får bli till veckan istället :P
Rekommendera inlägg