Jo, jag har inte fångat alla Hoenn-Pokémon än, men jag vill veta det här i förväg. När jag har fångat alla Hoenn-Pokémon, vilken Jotho-starter (Cyndaquil, Totodile eller Chikorita) ska jag välja?
Vilken Ska Jag Välja
Vad är ditt nuvarande team ?
Jag tycker Cyndaquil för den har grymmast utvecklingar (tycker jag)
EDIT: wooooops, skrev fel *ändrar*
Jag tycker också cyndaquil.
totodile för feraligatr äger
Cyndaquil eller Chikorita eftersom att hitta en bra vatten pokemon är enkelt. men gräs och eld är svårt. Vill helst veta ditt lag.
Hmm vet inte. Som sagt är det väldigt svårt att få tag på bra eld och gräs Pokémon. Om man vill ha en enkel vattenpokémon så är det bara att träna en Magicarp till Gyarados. Chikorita tycker nog jag. Meganium äger faktiskt. En av dom bästa gräspokémon som finns i spelen.
Okej, mitt team är:
Sceptile
Ampharos
Skarmory
Octillery
Aggron
Heracross
då skulle nog jag tatt totodile
Eftersom att du redan har en Sceptile så välj Cyndaquil.
Okej, fyra röster på Cyndaquil, två på Totodile och två på Chikorita.
jag tycker också att du ska ta Cyndaquil, han har grym utveckling, Typhlosion och sedan skulle den passa i ditt nuvarande team =) ta då bort heracross, det skulle jag gjort iaf!
Cyndaquil!...men jag har en fråga...måste man ha alla pokemon till dexen...? t.o.m dom gamla typ abra o så vidare...? :unsure:
↗ till inläggetCyndaquil!...men jag har en fråga...måste man ha alla pokemon till dexen...? t.o.m dom gamla typ abra o så vidare...? :unsure:
Du måste bara ha de nyaste pokemonena, från Treecko till Deoxys
nej inte deoxys och jihrachi
Det stog i entidning som heter Pokemonmagasinet som jag köper men jag vet inte :unsure:
Försök att inte gå off topic. Ta Cyndaquil då JJ.
cyndaquil
Okej, Cyndaquil ska jag välja. Tack! :lol:
Varsågod! När ditt Team har Typhlosion kommer du bli oslagbar.