e det nån som har lite info om starcraft 2? det verkar bli jävligt skoj.
skulle uppskatta info. det finns så många j*vla forum baserade på rykten, e det nån som har lite äkta info?
e det nån som har lite info om starcraft 2? det verkar bli jävligt skoj.
skulle uppskatta info. det finns så många j*vla forum baserade på rykten, e det nån som har lite äkta info?
starcraft två är man en gubbe och ska döda masa typ som tomb rider tror jag :oops:
starcraft två är man en gubbe och ska döda masa typ som tomb rider tror jag :oops:
det spelet heter starcraft ghost, och det tycker inte jag räknas som starcraft2.
när släpps spelet ut?
när släpps spelet ut?
starcraft ghost eller starcraft2?
sc: ghost kommer antagligen att släppas runt lr efter jul och sc 2 har dom inte ens gjort mer än att börja skissa på, men dom släpper hela tiden massa info
du menar vell starkraft brodwar den är typ red alert 2 stil man bygger flyg plan pansar vagnar mm
jag har stacraft man väljer ett av tre lag :?
du hanget värför svär du hela det är förbjudet enligt lag. :x
Detta hör inte till inlägget men ändå :evil:
du menar vell starkraft brodwar den är typ red alert 2 stil man bygger flyg plan pansar vagnar mm
starcraft broodwar är ju bara expansionen till starcraft
starcraft 2 e inte en expansion som broodwar, utan ett nytt spel med nya raser, mm.
o varför bryr du dej joe cool, jag har inte fått nån varning
1:an e rätt kul!! men grafiken e lite kass men men!
spelet kom ju ut -97, Puma, med tanke på det så e grafiken grym
spelet kom ju ut -97, Puma, med tanke på det så e grafiken grym
håller med... menn dom gamla raserna kommer väll att finnas på sc2?
enligt den infon jag har fått tag ja, men det kanske en ny spelbar ras som är en protoss/zerg hybrid. Xel'naga kommer att vara med, fast inte spelbara
vill någon ha fuskoder till det eller något annat spel så är det bara att klicka på översta rutan :wink:
eftersom sc: 2inte utvecklats finns det inga fusk till det. och e det ingen som har nån info??????????
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in