missa världens chans råka spöa neren shiny smeargel(det var första shinyn jag träffat)
har laggat fast i timmar nu för att hitta en till
missa världens chans råka spöa neren shiny smeargel(det var första shinyn jag träffat)
har laggat fast i timmar nu för att hitta en till
ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.
↗ till inläggetwtf råkade börja om spelet :angry:ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.
↗ till inlägget↗ till inläggetwtf råkade börja om spelet :angry:ja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.
Nä, jag började om spelet med vilje! Jag blev uttråkad. var står det att jag RÅKADE börja om???? :angry:
↗ till inlägget↗ till inläggetja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.
wtf råkade börja om spelet :angry:
Nä, jag började om spelet med vilje! Jag blev uttråkad. var står det att jag RÅKADE börja om???? :angry:
förlåt om jag va otydlig jag råkade börja om
↗ till inlägget↗ till inläggetja hade en shiny grumpig och en shiny gyrados(mina ända legit), men jag började om spelet.
wtf råkade börja om spelet :angry:
förlåt om jag va otydlig jag råkade börja om
ok
Hittat en shiny oddish och shiny nidoran (hane)
Håller på att träna oddish nu (nu gloom) men vet inte vem jag ska utveckla den till ;O
Jippie!!! Har breedat fram en shiny Eevee efter 341 försök :lol: Har utvecklat den till Umbreon och Tränar den just nu
↗ till inläggetVilken shiny menar du?är inte shiny grön...? :blink:
↗ till inlägget↗ till inläggetVilken shiny menar du?är inte shiny grön...? :blink:
Duuuh, läs inlägget ovanför!!!!! Zubat menar han. och jo den är mörkgrön :P
det finns på alla spel så vitt jag vet, eller inte på första generationen. kolla på bulbapedia om du vill veta mera.
adress:www.bulbagarden.net
↗ till inläggetär inte shiny grön...? :blink:
Men ge er....
Var det verkligen nödvändigt att ta upp en 4ÅR gammal tråd frosglacc?
Snälla läs datumet på tråden innan du skirver i en tråd frosglacc....
<_<
↗ till inläggetoooops,men det är en bra tråd!↗ till inläggetär inte shiny grön...? :blink:
Men ge er....
Var det verkligen nödvändigt att ta upp en 4ÅR gammal tråd spelaren1?
Snälla läs datumet på tråden innan du skirver i en tråd spelaren1....
<_<
Är det möjligt att breeda fram en shiny trots att föräldrarna inte är shiny?
JA
OCH OM DU HAR SHINY FÖRÄLDRAR kommer det va lika stor chans som vanligt att få shiny i ägget
↗ till inläggetJA
OCH OM DU HAR SHINY FÖRÄLDRAR kommer det va lika stor chans som vanligt att få shiny i ägget
Om man inte har shiny föräldrar?
↗ till inläggetJA
NEJ, INTE I GENERATION 3 & 4.
Det funkar endast i generation 2.
↗ till inläggetJA
Lyssna inte på den andra snubben. Det är inte alls större chans att få en shiny om en förälder är shiny, om du får en eller inte bestäms av din secret ID.
Däremot kan du öka chansen att få en shiny ur ett ägg om du använder t.ex. en japansk ditto med din engelska charizard. Istället för att ha ~1/8000 så får du ~1/2000.
↗ till inläggetLyssna inte på den andra snubben. Det är inte alls större chans att få en shiny om en förälder är shiny, om du får en eller inte bestäms av din secret ID.↗ till inläggetJA
Däremot kan du öka chansen att få en shiny ur ett ägg om du använder t.ex. en japansk ditto med din engelska charizard. Istället för att ha ~1/8000 så får du ~1/2000.
Tack så mycket :D ännu en fråga: Kollade runt lite på forumet och hittade ordet ''chaina'' har för mig att det har något med shiny och göra elr vad är det och hur använder man det?
↗ till inlägget↗ till inläggetJA
Lyssna inte på den andra snubben. Det är inte alls större chans att få en shiny om en förälder är shiny, om du får en eller inte bestäms av din secret ID.
Tack så mycket :D ännu en fråga: Kollade runt lite på forumet och hittade ordet ''chaina'' har för mig att det har något med shiny och göra elr vad är det och hur använder man det?
Antonioz: Men herregud, vad skrev jag nyss?? LÅT TRÅDEN DÖ UT FFS!
Och till din fråga, har du någonsin hört talas om google?!
Och frosglacc som nyss hette spelaren1 och hade en annan profilbild: Varför ens svara på sådant du inte har en aning om?!
låt bara tråden dö...