Hoppa till innehåll

Djur På Wow


Rekommendera inlägg

  • Svar 50
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

både warlocks och paladins får deras gratis, men dom måste göra jättesvåra marathonquest för att få dem!

 

 

som jag har hört (från vänner) så behöver dom bara gå från ett ställe till ett annat och prata för lvl 40 mountet men för 60 mountet så är det svårt.

 

du glömde dessa mounts: http://www.worldofwarcraft.com/pvp/rewards-mounts.html

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom e inte de "normala"

man måste köra bg hela tiden för dom, och jag glömde dom inte, jag STRUNTADE i dom!

haha ärligt bara gå till ett ställe?

jo, på sätt och vis men det går på tid och dom e svåra att hitta och det e ofta massa monster ivägen...

man måste vara i grupp

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

dom e inte de "normala"

man måste köra bg hela tiden för dom, och jag glömde dom inte, jag STRUNTADE i dom!

haha ärligt bara gå till ett ställe?

jo, på sätt och vis men det går på tid och dom e svåra att hitta och det e ofta massa monster ivägen...

man måste vara i grupp

 

men mina vänner säger att första mountet är att bara gå från en trainer till någon i typ någon stad och prata.

 

 

men finns det inte "drop" mounts också? har för mig att jag läst det ttyp battle raptor eller så.

Redigerat av Larath
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Paladinen går till tränaren i Stormwind och snackar med han får en quest sen snackar med han igen och lämnar questen och får mounten :) Man behöver inga ridingskills eller skit. Helt gratis, tar max 2-3 sekunder.

 

Det är för lvl40 mounten då. epicmount är lite svårare att skaffa. Man kan också nå rank11 så köper man pvpmounten kostar 90g

Redigerat av senig
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...