HUMPF
nje
nej det gör det inte
HUMPF
nje
nej det gör det inte
Paladinen går till tränaren i Stormwind och snackar med han får en quest sen snackar med han igen och lämnar questen och får mounten :) Man behöver inga ridingskills eller skit. Helt gratis, tar max 2-3 sekunder.
Det är för lvl40 mounten då. epicmount är lite svårare att skaffa. Man kan också nå rank11 så köper man pvpmounten kostar 90g
så det är bara med epic-mounten man behöver questa!?
ja. 60% mounten kan man ju inte direkt kalla att göra en quest :P
Har inte lvl 60 än och inte försökt skaffa epicmount så jag vet nite så mycket om det.
↗ till inläggetJaha men jag fattade inte vad han menade.Om du hade läst Puck0s inlägg så hade förstått vilka djur man kan rida på.
↗ till inläggetdom e inte de "normala"
man måste köra bg hela tiden för dom, och jag glömde dom inte, jag STRUNTADE i dom!
haha ärligt bara gå till ett ställe?
jo, på sätt och vis men det går på tid och dom e svåra att hitta och det e ofta massa monster ivägen...
man måste vara i grupp
Menar du sånna som dropas av monster?jo de finns några, zulian tiger dropas i zg tror de kan dropas skelethäst där med och raptor....finns även en insekts mount som dropas i AQ.
↗ till inläggetdom e inte de "normala"
man måste köra bg hela tiden för dom, och jag glömde dom inte, jag STRUNTADE i dom!
haha ärligt bara gå till ett ställe?
jo, på sätt och vis men det går på tid och dom e svåra att hitta och det e ofta massa monster ivägen...
man måste vara i grupp
var väl det jag hade för mig att jag hört.
Såg en snubbe i OG med en zulian tiger....så j*vla grym!
Idag såg jag en Human en raptor :(!
och en tauren med raptor!de du....såg de för nån månad sen.
kan human tex. ha elfs mount?
↗ till inläggetkan human tex. ha elfs mount?
ja, dom flesta hordes/alliance kan ha andras horde/alliance mount enda undantaget tror jag är gnomernas mechanostrider.
Så jag är gnome. Måste jag inte bli exalted med darnassus för att få en elf mount.
kan en alliance ha en horde mount?
Nej, det kan dem inte.
↗ till inläggethelt rätt!Så jag är gnome. Måste jag inte bli exalted med darnassus för att få en elf mount.
Nejdu 'Admin wehe'.
Taurens kan använda Vargar också. Den möjligheten fick dom när Alterac Valley's Frostwolf Howler kom.
Och jag ser ingen "class: Orc, Troll, Gnome......." på Deathcharger's Reins, Swift Razzashi Raptor eller på Swift Zulian Tiger, Gör du?
Det betyder väl att taurens kan använda dom ?
http://x10.putfile.com/4/9600181112.jpg - Förklara detta Admin wehe.
↗ till inläggetLol. Dissad. :lol: :lol:Nejdu 'Admin wehe'.
Taurens kan använda Vargar också. Den möjligheten fick dom när Alterac Valley's Frostwolf Howler kom.
Och jag ser ingen "class: Orc, Troll, Gnome......." på Deathcharger's Reins, Swift Razzashi Raptor eller på Swift Zulian Tiger, Gör du?
Det betyder väl att taurens kan använda dom ?
http://x10.putfile.com/4/9600181112.jpg - Förklara detta Admin wehe.
offline:så j*vla efter! jag tog med dom normala mountsen!
och taurens kan bara använda pvp-vargen.
man måste köra av som f*n!
titta på bilderna en gång till, jag valde att inte ta med epic och pvp mounts!
edit: dom där mountsen droppas, man köper dom inte!
↗ till inläggetedit: dom där mountsen droppas, man köper dom inte!
dom kan säljas.
du sa nej när jag fråga om det fanns drop mount, kolla tidigare i tråden om du inte tror mig. (ÄGD)
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in