Dolphin Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Någon som har läst serien eller håller på att göra det. Själv tycker jag att det är en jättebra ungdomserie som handlar om hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Jag har läst nästan alla i serien fast det var ganska länge sedan. Det är väl en bra serie för ungdomar om man gilllar sport och speciellt hockey. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 9 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Alla som gillar den här serien borde ta och läsa Rookieserien som även den är en ungdomserie som handlar om hockey. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Megaklumpen Skrivet 9 April 2006 Rapport Dela Skrivet 9 April 2006 Ja har läst alla böckerna.. de e rätt bra... Läste en bok i rookieserien å den tyckte jag inte var så bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ChipZ Skrivet 10 April 2006 Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Ja har läst alla böckerna.. de e rätt bra... Läste en bok i rookieserien å den tyckte jag inte var så bra... Samma här jag tycker dom är jättebra den där rookieserien har jag läst en bok ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 10 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 April 2006 Vad kul att det är fler än jag som gillar böckarna om Adam Walgren. Det som är lite tråkigt med dom är att de inte tar så längt tid att läsa ut dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.