💬
Logga in
Fuska.se

jag behöver hjälp till golden sun1

15 svar · startad

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #1

jag har frågat det här på gamla fuska.se men det är ingen som vet men vet nån vad jag ska göra? jag har kommit till xian och INTE tagit force och vägen till altin är blockerad med någonting utanför?

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #2

snälla kan nån svara

Nivå 1 · Novis

Xian är den staden där dom kan kamp sport va? Om det e det så ska jag försjöka ta reda på det

Nivå 1 · Novis

Det var en stund sen jag var där och nu ligger jag på sista bossen. Kan du förklara lite mer detaljerat

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #5

ja det är den där karate sraden

Nivå 1 · Novis

jag är inte säker men det ska nog finnas en grota så man kommer förbi stenarna men jag är inte 100% säker

Nivå 1 · Novis
Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #8

ja ska förlklara lite mer den staden kommer efter mogall forest och altlin är det nåt som blockerar för och där nedanför finns det en gråta men den är blockerad av stenar jag vet att man skulle tagit force men jag har missat den

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #9

jag har ju inte tagit force så det står inte

Nivå 1 · Novis

ta force da

Nivå 1 · Novis

ta force da

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #12

jag ska men det går ju inte att komma tillbaka från mogal forest

20 Oct 2003
Nivå 12 · Mästerfuskare

MAN BEHÖVER INTE FORCE!!!!! ja har sagt de massvis me gånger, men ingen lyssnar ju.....

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #14

men vad ska jag göra da?

Nivå 12 · Mästerfuskare

de finns tre vägar vid korsningen. höger, vänster och UPPÅT. du ska gå UPPÅT fö att komma till alitin. när du har klarat alitin kommer du kunna ta bort stenen och vägen kommer inte va blockerad längre.

Nivå 3 · Lärling
Trådstartare #16

jag fattar inte exakt vad du menar och vilken korsning?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in