På Burning crusade så kommer det en ny proffesion som heter Jewlcrafting vad gör den för nåt?
Jewelcrafting
↗ till inläggetPå Burning crusade så kommer det en ny proffesion som heter Jewlcrafting vad gör den för nåt?
finns väl inte någon riktig info om den just nu men det kommer ju komma sockets med ju så det lär väl vara som i diablo 2: LoD att man lägger in dom i vapen/rustning och får stats/damage boost av dom.
rätt!
det är som enchanting
↗ till inläggeträtt!
det är som enchanting
tror du att man kommer kunna blanda jewelcrafting och enchanting?
Man kommer kunna göra necklace och ringar.
lol som i runescape :P
Jupp. Det är det som kommer hända. Men Jewel crafting ska Priests ha tycker jag.
↗ till inläggetJupp. Det är det som kommer hända. Men Jewel crafting ska Priests ha tycker jag.
tycker alver ska ha det :P eller dvärgar.
↗ till inläggeträtt!
det är som enchanting
Hmm är du nån jaevla rätt eller fel maskin för det värkar så du säger fel om dom har fel och rätt om dom har rätt
larath: varför just dvärgar och alver?
spliffor: nej ;P men jag kan mycket om wow :)
↗ till inläggetlarath: varför just dvärgar och alver?
spliffor: nej ;P men jag kan mycket om wow :)
alver är finsmeder i dom flesta spel och dvärgar är dom bästa smeder som fins med mithrilsaker i spetsen.
Jewelcrafting är en profession. Alltså kommer alla att kunna ha det :)
Så är det med det
↗ till inläggetJewelcrafting är en profession. Alltså kommer alla att kunna ha det :)
Så är det med det
ingen av oss nämde vem som skulle kunna ha det utan vad det passade bäst på och han sa priest och jag dvägar och alver, så det du säger stämmer men har inte ens sagts något om här :P
↗ till inläggethehe, men det såg ut som det nör ni höll på och snacka om alvar och dvärgar ;)Jewelcrafting är en profession. Alltså kommer alla att kunna ha det :)
Så är det med det
↗ till inläggetJewelcrafting är en profession. Alltså kommer alla att kunna ha det :)
Så är det med det
ja, vi (jag) gjorde det för att i typ alla fantasy serier/spel/böcker så håller alver och dvärgar på med sånt, sällan man ser ett troll hålla på och finsmida.