💬
Logga in
Fuska.se

Hur Kommer Det Bli Med Tv Spelen

47 svar · startad

Nivå 5 · Fuskare

Haha det skulle vara roligt att vara Metabee eller Sumilidon eller nån.Sumilidon slå på störningsfältet och så får Metabee sina målsökande missiler i fejset Haha!

Èller medabee använda medaforce
6 Feb 2004
Nivå 11 · Veteranfuskare

Det där med smärtan kan vara troligt. Jag tror i sådana fall att det kommer en vibiration som i vissa analoga styrkontroller t.ex Rumble Pack till N64.

Spelen kommer förmodeligen att vara från ögonen. Men jag tror ändå inte riktigt på att det blir så här. Tv-spelen utvecklas hela tiden och simulatorer blir det det kan sätta pengar på men ändå inte att du överför dina hjärnceller till en maskin. ICKE! Det finns redan glasögons-simulatorer men inte på detta sättet!

Nej, ärligt talat tror jag på en simulator med glasögon men med en kontroll som du styr INTE med hjärnceller.

:blink: skumma forskare :blink:

Men med smärta blir det som VR. Man tror man dör men man gör helt enkelt inte det. :S

Nivå 5 · Fuskare
(Son-Gohan @ 05/02-2004 21:21:49)

Haha det skulle vara roligt att vara Metabee eller Sumilidon eller nån.Sumilidon slå på störningsfältet och så får Metabee sina målsökande missiler i fejset Haha!

Èller medabee använda medaforce

Oj. Hur känns det att vara så stor?
7 Feb 2004
Nivå 1 · Novis

hmm jag tror att det kommer nån hjälm som känner av hjärnans inpulser så om man lyfter handen så gör man det inte på verkligheten utom i spelet sen när man ska sluta så tänker man bara på det så slår de av

Nivå 1 · Novis

de är väl typ tredimisionella bilder

8 Feb 2004
Nivå 2 · Novis

Jag tror spelen blir mycket mer 3 dimensionella, typ att man upplever att man är med i spelen. Att man känner slagen mot kroppen, att man går och använder händerna i verkligheten som i spelet! Det vore väldigt coolt om det vore så, men svårt o dyrt. Men grafiken blir nog 5 gånger bättre än vad den är idag. Tänk dej hur grafiken var för 10 år sedan jämnfört med idag? Stor förändring, och det blir bara bättre + att datorerna kommer att vara mycket mindre och snabbare om bara några år.

JAG TROR SAMMA SAK! <_<
Nivå 5 · Fuskare

Hmm... det kan ju vara farligt med såna spel. Man kan ju börja tro att man fortfarande spelar och börjar slåss mycket. Men det hade varit kul om spelen blir så :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in