Hoppa till innehåll

Oblivion Kraschar!


Fruktnystan
 Dela

Rekommendera inlägg

Det har hänt 4-5 gånger nu.

Jag spelar Oblivion och mitt i en laddning stannar plötsligt ljudet och spelet kraschar.

Jag har lärt mig att testa om det har blivit så.När jag misstänker att det har hänt trycker jag på

handkontrollens Guide Button.Om menyn kommer fram vet jag att det inte har hänt.

Kommer den inte fram är det bara att tvångsstartaom mitt 360.Det hänger sig också

alltid när jag försöker klara Clavicus Viles quest.Så fort jag har pratat klart med honom och fått min reward hänger det sig.Varenda.Jä*.Gång.Jag är förtvivlad och oroar mig varje laddning.

Jag har blivit ett orosvrak.Har det här hänt för någon annan där ute.Eller är det bara mitt

spel!? :unsure:

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst Samus aran

är intingen dit spel, vete f*n va felet e men min polare har klarat uppdraget för clavius snubben o kommit till sista main quest utan problem.

kan också vara reppor på skivan.

Redigerat av Samus aran
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...

om jag går lite off topic här :visslar:

 

jag blev besviken på dessa j***a laddnings tider hela j***a tiden så fort man går in i ett nytt hus ladda 1-2 minuter !!!!! skulle vara mycket bättre om man slappa alla dessa förbannade laddnings tider så skulle allting bli mycket enklare..

nån som håller med `???

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...