Gäst Trion Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 (redigerat) Vem f*n behöver Dreamweaver och Photoshop? Jag har klarat mig j*vligt bra med Anteckningar och Arcsoft Photostudio! Döm själva. >>>Min hemsida<<< Redigerat 23 April 2006 av Trion Citera
NightMaker Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Jag har gjort en hemsida med hjälp av DreamWeaver i skolan när vi skulle göra en egen närbutik och jag "sålde" metalkläder och metalskivor fast vi la aldrig upp sidan på nätet. Det ska vi göra i trean tror jag. 3an :lol: du är ju 17år :lol: Citera
Gäst Kilimanjaro Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 han menar i gymnasiet antagligen Citera
neVah Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Jag har gjort en hemsida med hjälp av DreamWeaver i skolan när vi skulle göra en egen närbutik och jag "sålde" metalkläder och metalskivor fast vi la aldrig upp sidan på nätet. Det ska vi göra i trean tror jag. ;) LoL Citera
Putside Skrivet 23 April 2006 Rapport Skrivet 23 April 2006 Vem f*n behöver Dreamweaver och Photoshop? Jag har klarat mig j*vligt bra med Anteckningar och Arcsoft Photostudio! Döm själva. >>>Min hemsida<<< Det är ju bra att "vibbprogrammet" fungerade, det funkade inte alltså Citera
Vitdom Skrivet 24 April 2006 Rapport Skrivet 24 April 2006 (redigerat) Det här va ju onödigt! Skriv hur man kodar istället! <_< *Fel forum Redigerat 25 April 2006 av Vitdom Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.