💬
Logga in
Fuska.se

Halo

19 svar · startad

Vilken e eran favvo multiplayer bana på Halo??

Min e Prisoner för där e det KRIG! :lol:

min e blood guilch

Ehh vet inte riktigt jag tror vi har tatt bort spelet nu :( (Jag ladda ner det) men kan inte vi och några andra här ifrån köra multiplayer på nåt spel nån gång??? :)

Nivå 6 · Fuskare

min e blood guilch

Blood gulch är lätt roligast <_<

japp,klart skojiast

Nivå 2 · Novis

Blood gulch är bästa bannan tycker jag

den e perfekt stor och bra!

Jag HATAR Blood Gulch!! :angry:

de e bara för at du inte kan me den....

de e bara för at du inte kan me den....

Det som e så dåligt e om man dör så måste man gå så långt för att komma till "kriget" igen

nä de behöver mann väöl inte!

2 Feb 2004
Nivå 7 · Fuskare

Ja min är blood gulch och den där Hang em high eller vad den heter... Den där det står Tombstones for everybody i beskrivningen. Dom roligast för dom är störst så man inte hamnar direkt bredvid någon annan när man dör

e de hang em high som e rolig??

Nivå 1 · Novis

Jag gillar: Sidewinder ( om man är minst 8 spelar, 4 per lag iaf) Blood Gulch ( Denna är faan till och mde kul one-on-one ju!) och Hang em high.

Nivå 7 · Fuskare

Jag gillar inte sidewinder av någon anledning,,, vet inte varför men jag tycker den inte är kul helt enkelt. Blood gulch är skojigast ändå. hoppas dom har den i 2:an med.

De har en liknande Blood Gulch bana, http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg

Nivå 7 · Fuskare

Den banan ser skoj ut. Den verkar rätt stor!

6 Feb 2004
Nivå 4 · Lärling

yo

Nivå 4 · Lärling

Min favorit är lugnt Blood Gulch!

7 Feb 2004
Nivå 5 · Fuskare

Den bästa banan är ju lungt blood guilch eller side winder. därför det e stora banor med sniper utrymme :ph34r:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in