Vilken e eran favvo multiplayer bana på Halo??
Min e Prisoner för där e det KRIG! :lol:
Vilken e eran favvo multiplayer bana på Halo??
Min e Prisoner för där e det KRIG! :lol:
min e blood guilch
Ehh vet inte riktigt jag tror vi har tatt bort spelet nu :( (Jag ladda ner det) men kan inte vi och några andra här ifrån köra multiplayer på nåt spel nån gång??? :)
Blood gulch är lätt roligast <_<min e blood guilch
japp,klart skojiast
Blood gulch är bästa bannan tycker jag
den e perfekt stor och bra!
Jag HATAR Blood Gulch!! :angry:
de e bara för at du inte kan me den....
de e bara för at du inte kan me den....
Det som e så dåligt e om man dör så måste man gå så långt för att komma till "kriget" igen
nä de behöver mann väöl inte!
Ja min är blood gulch och den där Hang em high eller vad den heter... Den där det står Tombstones for everybody i beskrivningen. Dom roligast för dom är störst så man inte hamnar direkt bredvid någon annan när man dör
e de hang em high som e rolig??
Jag gillar: Sidewinder ( om man är minst 8 spelar, 4 per lag iaf) Blood Gulch ( Denna är faan till och mde kul one-on-one ju!) och Hang em high.
Jag gillar inte sidewinder av någon anledning,,, vet inte varför men jag tycker den inte är kul helt enkelt. Blood gulch är skojigast ändå. hoppas dom har den i 2:an med.
De har en liknande Blood Gulch bana, http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg
Den banan ser skoj ut. Den verkar rätt stor!
yo
Min favorit är lugnt Blood Gulch!
Den bästa banan är ju lungt blood guilch eller side winder. därför det e stora banor med sniper utrymme :ph34r:
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in