häromdagen, ( igår om jag inte minns helt fel ) såg jag scary movie 4. jag tyckte den var grymt kul. dem drog så grymt fräna skämt i den. ^^ men min kompis tyckte inte den var så bra. men de kan bero på att han sett ettan - trean åsså. o dem kanske var bättre. vad vet jag. ja tycker iaf att denna är sevärd, ^^ ngn annan som sett den och tycker den är bra också ? :)
Scary Movie 4.
jag har inte sett den, men jag ska snart se den ;)
har inte sett den än men ska göra det på onsdag kanske :) :)
har inte sett den men kanske ska se den
Jag ska se den snart
den suger fralla tycker jag för mycke lik 1:an
e den bra så kanske jag ska se den :)
Ska kanske se den.
scary movie filmerna äger. särskilt filmen då den knasiga betjänten e med. han som i t.ex scenen när han slickar på moset i sin hand och sen stoppar ner handen i moset. :P
När de skämtar om Exorcisten i början av tvåan är ju typ det bästa i hela serien.
aa de gillar ja me, corpsegrinder :P
Men jag ska antagligen se den snart! :P
Jag har nog set nästan alla filmerna från skaparna av scary movie filmerna och dom är så j*vla bra!! en till sevärdig som är på bio just nu är Datemovie. den verkar tråkig men är skitbra verkligen. ska se scarymovie4 snart =D
Nej jag har inte sätt den fjärde filmen. Men jag vill gärna göra det för dom andra tre filmerna är smått underhållande och bra. Ska be pappa fixa hem filmen om han inte redan har den. :)
Jag såg den för en timme sedan, ovanligt tråkig faktiskt
den var ok men trean var mycket bättre.
i fyran var nog början med shaq och dr.phil bästa delen.