Hoppa till innehåll

Hur Ser Din Char Ut?

Rekommendera inlägg

• Svar 4.6k
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Skrivet

Fräck, DonkeN! :)

Har lite bättre gear nu.

Tack ;)

Burken, det går ibland segt och grinda med svärd och sköld så jag duel weildar ibland.

Skrivet

hehe kan förstå det, med min orc warrior när an var lv 20 hadde jag 2 st ... har glömt bort vad dom heter, men det är 2 st blåa vapen från WC, dom heter Viper Sting eller något, fast jag grinda välldigt lätt med dom så jag hadde dom till lv 33 då jag fick Whirvelwhind axe xP

OBS: detta hadde ingentligen inget med donkens inlägg och göra med det jag ville säga var att jag förstår att det är trögt och grinda med sköld... fast jag tog den långa vetiationen xP

Gäst DonKeN
Skrivet

Men om jag ska ta flera mobs samtidigt så är det sköld, pågrund av att de nice och blocka hela tiden och göra revenge *jag har improved revenge*.

Skrivet

Men om jag ska ta flera mobs samtidigt så är det sköld, pågrund av att de nice och blocka hela tiden och göra revenge *jag har improved revenge*.

Juuust det, du är ju protection...
Skrivet (redigerat)

Här är min hunter :D lvl 66...Ser ganska ful ut som ni ser :)

Här är jag som en Furbolg :)

Redigerat av DraggO
Skrivet

LoL :meddum:

Gå in på Genjuros och kolla Jontex min char lvl 64 ska nog boosta till 65 imrn^^ adda mig som vän så kan jag kanske visa er charen.^^ :gitarr:

Ps. Han e gnome warrior.

Skrivet (redigerat)

Han sa att det var RP gear, jag skulle nog inte heller ha på mig en robothjälm med ett stort yxblad på då. ;)

Redigerat av Snake
  • Skapa ny...