alltså man får typ 400fm i födelsedags present och nätr man valt sitt födelse datum så kan man inte ändra igen det vore fint tycker jag :huh: ♣ (gillar att göra spader ess ♣ )
En Ny Ide Tyckr Jag..
hm.. ja kanske det
Jo visst skulle det vara en rolig idee. Men vem skulle betala alla de här Fuska mynten?
↗ till inläggetJo visst skulle det vara en rolig idee. Men vem skulle betala alla de här Fuska mynten?
Moderatorerna kan väl göra fm?
↗ till inläggetJo visst skulle det vara en rolig idee. Men vem skulle betala alla de här Fuska mynten?
Hoppas det eller Admin
ja för det vore kul om det fanns
Njae, kanske 50 FM.
Inte så mycket som 400 FM!
Men annars en bra idé. :)
Håller med. En ganska bra idé. Som i spelhörnan när man får 50 FM för att rekord på ett spel.
En dålig idé. Vad händer om man t.ex. har angivit fel födelsedatum? Ska man få ha det "felaktiga" då eller ska man få byta, även om man har fått sina X antal fuskamynt?
men då sejer man ju till en moderator snällt
Vad tror du kommer att hända ifall alla ber snällt ?
Du vet väl att bakom lådan så kan man inte märka ifall någon ljuger eller ej...
Dåligt idé tycker jag iallafall !
↗ till inläggetHåller med. En ganska bra idé. Som i spelhörnan när man får 50 FM för att rekord på ett spel.
Man får bara 25 FM om man blir mästare på ett spel, innan var det dock 50 FM.
int så bra ide för man kan ju bara byta datum efter varje dag så får man 50fm varje dag tillexempel ;)
men han skrev ju att man inte skulle kunna ändra ;)
det vore en bra ide men som sagt är nog 400 fm för mkt
Rätt bra ide :D
↗ till inläggetDet kan man ju inte alls, man måste fråga Admin för att göra det.int så bra ide för man kan ju bara byta datum efter varje dag så får man 50fm varje dag tillexempel ;)
[RESEARCH] Japp, det stämde.
lite bra ide det borde vara 250
400 är ganska mycket
Typ 25 FM tycker jag är lämpligt och varför ska Admin eller moderatorena skänka oss FM..?? :huh:
Ganska onödigt. Vill man ha FM så får man väl skriva recensioner, skicka in fusk osv. Rätt översatt, förtjäna dom.
↗ till inläggetDet där var bra sagt Sv3A..!! Så tycker jag me ungefär.Ganska onödigt. Vill man ha FM så får man väl skriva recensioner, skicka in fusk osv. Rätt översatt, förtjäna dom.