Fredrik89 Skrivet 19 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 19 Oktober 2003 Jag har letat men hittar inget.. jag har fasnat på en sak i spelet och behöver hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crazy_Geting Skrivet 30 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 30 Oktober 2003 det finns egentligen inga fusk till de... men om du köper Gran Turismo Concept och du klarar 50% av spelet får du 5.000000cr.... :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dutten Skrivet 2 November 2003 Rapport Dela Skrivet 2 November 2003 vad har du fasnat på jag har klarat nästan alla tävlingar har klarat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
simmeboyboy Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag har letat men hittar inget.. jag har fasnat på en sak i spelet och behöver hjälp det finns nåt fusk som man kan se vad man vinner för bilar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 Jag ahr sett massor med fusk till det här spelet, men jag kommer inte ihåg dem, men jag vet att man fick ett rymdskepp med ett av fusken så då vann man varje tävling typ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skrivet 26 December 2003 Rapport Dela Skrivet 26 December 2003 gå in på www.google.com och sök på "gran turismo A-spec cheats" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joel Skrivet 7 Januari 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2004 jo det finns fusk kolla på gamewinners.com Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PizNiz Skrivet 27 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Juli 2007 Det finns egentligen inga fusk till det, men om du skriver in Gran Turismo på sök så finns där många bra tips. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
speedo5 Skrivet 29 Juli 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Juli 2007 Helt rätt som PizNiz skriver. Det finns inga fusk till något Gran Turismo spel. Det folk kallar fusk är enbart tips och råd hur du skall göra för att få en speciell bil eller ett sätt att klara en bana. Eller som Crazy_Geting skrev, att man kan föra över pengar från Gran Turismo Concept. Man skall kunna föra över A och B licenser från något av de andra spelen också. Så fusk finns det ej till dessa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg