LyLLo Skrivet 19 April 2006 Rapport Dela Skrivet 19 April 2006 Ett väldigt konstigt fel: Ibland när jag spelar GTA : Sa så startas datan bara om <_< ... Vad ska jag göra åt detta? Behöver desperat hjälp! Tack för alla svar! :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Kanske din data har fått virus? Men händer det bara när du spelar GTA: SA? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AgiLitY Skrivet 21 April 2006 Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Så händer det för mig också,fast när jag spelar CS:Source,och det är inte virus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LyLLo Skrivet 22 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Kanske din data har fått virus? Men händer det bara när du spelar GTA: SA? Det händer bara när ja spelar GTA : SA... kan det vara skivan som strular? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkBlack_Angel Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Det tror jag nog. Om det är det enda spelet som inte fungerar som det ska är det nog skivan. Eller kanske det är möjligt om du har fått virus i GTA:SA filerna som ligger på datorn, fast det vore nog rätt så svårt att hacka sig till dina filer. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 har samma problem, förekommer dock inte ofta. testa att fixa ett bra defragmenteringsprogram om du inte har det. det lugnar ner sig. dock är det ej farligt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg