Katt Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Om man tar bort nån fil från hårdisken, så finns filen fortarande kvar. Men hur kan man förstöra filerna eller på andra sätt göra det svårt att återskapa filerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 Då måste du skriva över filerna med andra filer. Det är dock inte helt lätt att veta om man verkligen skrivit över eller om filen som var tänkt att skriva över med lagt sig någon annanstans. I linux har jag hört nåt om att filerna försvinner helt när man tar bort dem. Men jag antar att du kör windows och då blir det knepigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 20 April 2006 Rapport Dela Skrivet 20 April 2006 ladda ner totaldelete från www.ssw.nu och programet ligger under filhantering. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 21 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2006 Finns det något program som återskapar filer då? Jag skulle nämnligen vilja testa om totaldelete fungerar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 22 April 2006 Rapport Dela Skrivet 22 April 2006 Hämta ner programet "eareser" om du vill ta bort, bäst! Om du vill återskapa så finns det "getdataback". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Trion Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Bästa sättet att göra sig av med alla filer är att göra det klassiska och säkraste sättet: BRÄNN UPP SKITEN! Ursäkta om jag är uppnosig, men är du kriminell? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nafrali Skrivet 23 April 2006 Rapport Dela Skrivet 23 April 2006 Tror inte han är kriminell, men man får mer plats när man tar bort dom helt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 24 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 (redigerat) <{POST_SNAPBACK}> @ Trion: Menar du att jag ska bränna upp hårdisken? <{POST_SNAPBACK}> @ Potatisen: Vad hittar man de programen då? Google? Jag svarade just på min egen fråga :P. Men går det att förstöra filer som redan är förstörda, och hur gör man då? Redigerat 24 April 2006 av Fusk Katten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 April 2006 Rapport Dela Skrivet 24 April 2006 förstöra förstörda filer? :huh: du menar inte förstöra borttagna filer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Jo, det gör jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 25 April 2006 Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Bränn ut filerna du inte vill någon ska se på en skiva, skriv "Kalle ankas julafton 1974" och göm den någonstans. Då får du säkerligen ha den för dig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 25 April 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2006 Men de är ju fortfarande kvar på hårdisken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.