💬
Logga in
Fuska.se

Forum.fuska.se

24 svar · startad

Trådstartare #1

Jag vet inte om det beror bara på min dator men på morgonen är forum.fuska.se mkt segt på morgonen i stort sett varje dag. Ibland blir det "sidna kan inte visas" när jag ska gå in i nått av forumen och ibland, t.ex idag så står det att den laddar sidan men det händer inget så jag får markera adressen i fältet där uppe i explorer/firefox och trycka enter och då startar det direkt! Vad kan det bero på?

Händer hos mej med kanske fel på servern?

Måste vara något fel på servern eller liknande. Det var omöjligt för mig att komma in på fuska mellan 22 och halv 1 natten till idag.

När jag skulle logga in igår typ vid 08:15 så stod det att "Sidan kan inte visas"..

Jag kunde heller inte logga in igår morse och idag på morgonen så var det ochså konstigt för när jag gick till en sida så laddade den inte utan att jag tryckte på "Gå till" uppe i adressfältet.

Moderator Moderator

För mig är det på kvällen det är segt. På morgonen fungerar det fint för mig.

På min dator är fuska.se trögt på eftermiddan,holy koblaja.

För mig också, men de kanske är för att dem "laddar om" sidan under natten ju.. då blir den väll morgon trött när den vaknar igen.. :) :P

blir så för mig lite oliak tider

I förrgår kom jag inte in på flera timmar

↗ till inlägget

Måste vara något fel på servern eller liknande. Det var omöjligt för mig att komma in på fuska mellan 22 och halv 1 natten till idag.

Ja så var det för mig också, men lyckades komma in till slut men forumet var extremt segt ändå.

ja det e segt heela tiden nästan förutom idag^^

ida hade jag en fuska dag:P

över 100 inlägg

↗ till inlägget

För mig är det på kvällen det är segt. På morgonen fungerar det fint för mig.

Samma här... men ibland är den seg på morgonen också.

det är faktiskt segt för mig på morgonen med ?

22 Apr 2006

Forumet är jämt segt för mig, men vafan, lite tålamod löser allt. =]

Min dator är likadan på morgornen som på kvällen.

Någon gång är det segt för mig, men inte ofta! :)

ibland på mornarna men inte så ofta...

23 Apr 2006

oftast mellan 20-23

Karamellkungen

I bland kommer jag inte in på forumet, tidpunkten brukar dock variera. Men oftast är det någon gång på kvällen...

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in