Mitt rum är väldigt snyggt, dock så har det varit stökig de senaste 2 veckorna. Här kommer en bild på mitt rum...
Hur Ser Ditt Rum Ut?
om man har så stort rum så att kameran inte kan ta hela rummet,vad gör man då? =-O
↗ till inläggetom man har så stort rum så att kameran inte kan ta hela rummet,vad gör man då? =-O
Ta ett kort från varje hörn i rummet.
Så får du med allt.
Kommer med en bild snart. :)
ska försöka med en panorama bild senare... ;)
Rent... Golv... Hjälp...
Presentation: Du har lika bra ordning i ditt rum som jag har
Orka dig, du har ju ett rent rum :o! Kommer med bild senare på min "övervåning"
Corp: Ordning ska det ju vara. Det känns skönt när rummet är rent. Ska städa det i morgon, sen kan det nog hålla sig rent i några månader igen. Har inte städat under påsklovet... >_>
mitt rum är allt annat en rent. Men efter påtryckningar från far min så städade jag idag *stolt*
ehh.. såhär för tillfället (håller på och gör om, nya möbler, nya tapeter etc).
bor som tur är inte i det rummet för tillfället :)
Hårdrockare med stil, jag har en förmåga att inte stöka till i mitt rum
↗ till inläggetDu behöver inte fotografera hela rummet om du inte vill. Har för mig att jag har ett foto till på mitt rum, ska leta vidare...
va? ingen dator :o :o :o :o
Ni är så avundsjuka på mig bara för att det är ordning i mitt rum...
outside enemy: Du har bra ordning på ditt rum... =P
jag är inte avundsjuk,du har ju ingen data på rummet!
jag kanske sak ta en bild när jag hittar digital-kameran...
Jag hade förväntat mig att outside_enemy skulle ha stökigare rum.
Bloodman: Är du blind, man kan se datorn på två kort på mitt rum.
Kanske ska fixa en bild på den ena kortsidan av mitt rum i morgon. Där står en bokhylla och det finns en klocka ovanför den. Hänger en affisch på Kalle Ankas släktträd bredvid...
↗ till inläggetDu behöver inte fotografera hela rummet om du inte vill. Har för mig att jag har ett foto till på mitt rum, ska leta vidare...
jag är inte avundsjuk,du har ju ingen data på rummet
Va? :huh: Tror nog att du behöver glasögon alltså,man ser ju datorn klart och tydligt.
men den va så liten ^_^