Tjenare
för några dagar sen skaffade jag guild wars till min pc. det funkar att spela men det laggar ibland, speciellt när man ska ut & in i städer, undrar om någon har något tips vad man kan göra
Tjenare
för några dagar sen skaffade jag guild wars till min pc. det funkar att spela men det laggar ibland, speciellt när man ska ut & in i städer, undrar om någon har något tips vad man kan göra
öka bandbredd
och vad är bandbredd?
Snabbhet på Bredband tror jag, men jag vet inte, spelar du online eller offline
men isåfall, var ändrar man det?
Ring till det företag där du skaffade bredband, och seger du att du vill ha snabbare bredband.
inte gratis... sänk på grafiken och sånt genom options... kan oxå hjälpa.
det kan också lagga lite i städerna om du inte har så bra dator, det gjorde det på min gamla, men nu går det bättre för jag har ny
laggade häck på min gamla data, men på denna nya fina burk går allt som smort ;)
men jag har ingen lust att köpa ny dator eller bredband..
Du får tåla det. Nästan på alla spel när man går in i städer och så finns det mycket folk så sänks ens fps.
Fps=Bilder Per sekund. Frames Per Second tror jag det var på engelska.
vad har du för grejer då? dator och bredband
Asså, jag har ingen riktigt koll på vad jag har.. Min dator klarar ju av Steam och Counter-Strike: Source utan problem..
ok, då klarar du gw också, men det laggar lite i alla städer för deflesta tror jag.. men tar det jättelång tid att komma in i stan eller?
Ja, drog ner lite på grafiken.
Funkar lite bättre med det, men det tar fortfarande lite tid att komma in i städer om man te.x ska spela med polare är jag alltid sist in i staden.
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in