💬
Logga in
Fuska.se

Guild Wars

14 svar · startad

Tjenare

för några dagar sen skaffade jag guild wars till min pc. det funkar att spela men det laggar ibland, speciellt när man ska ut & in i städer, undrar om någon har något tips vad man kan göra

Senast ändrad:

Nivå 0 · Nykomling

öka bandbredd

och vad är bandbredd?

Nivå 0 · Nykomling

Snabbhet på Bredband tror jag, men jag vet inte, spelar du online eller offline

men isåfall, var ändrar man det?

Senast ändrad:

27 Apr 2006
Nivå 0 · Nykomling

Ring till det företag där du skaffade bredband, och seger du att du vill ha snabbare bredband.

Nivå 0 · Nykomling

inte gratis... sänk på grafiken och sånt genom options... kan oxå hjälpa.

Nivå 0 · Nykomling

det kan också lagga lite i städerna om du inte har så bra dator, det gjorde det på min gamla, men nu går det bättre för jag har ny

Nivå 0 · Nykomling

laggade häck på min gamla data, men på denna nya fina burk går allt som smort ;)

28 Apr 2006

men jag har ingen lust att köpa ny dator eller bredband..

Du får tåla det. Nästan på alla spel när man går in i städer och så finns det mycket folk så sänks ens fps.

Fps=Bilder Per sekund. Frames Per Second tror jag det var på engelska.

Nivå 0 · Nykomling

vad har du för grejer då? dator och bredband

Asså, jag har ingen riktigt koll på vad jag har.. Min dator klarar ju av Steam och Counter-Strike: Source utan problem..

Nivå 0 · Nykomling

ok, då klarar du gw också, men det laggar lite i alla städer för deflesta tror jag.. men tar det jättelång tid att komma in i stan eller?

29 Apr 2006

Ja, drog ner lite på grafiken.

Funkar lite bättre med det, men det tar fortfarande lite tid att komma in i städer om man te.x ska spela med polare är jag alltid sist in i staden.

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in