💬
Logga in
Fuska.se

" Kill A Black Dragon "

6 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

Är på den grejjen där (dålig på o förklara) där man ska döda en " BLACK DRAGON " (eller nått sånt..) , men den är på lvl 8. Min prins ( Arthas lr va han heter :D) är på lvl 3. Och min " armé " har dött :) Haha. Hur ska man döda den? Den flyger, prinsen kan ju inte döda flygande saker. Hjälp! :)

Hoppas ni förstår vad jag menar.. Började spela igår, så jag har ingen aning om vilken bana det är eller så..

:medieval:

( draken på bilden ska dödas, men hur..? )

Och en sak till, hur bygger man Barracks o Farm's ? >:D

Och hur tränar man 6 footmens ? :P

DRAKE.bmp

Senast ändrad:

Nivå 5 · Fuskare

Fuska :P

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget

jag ser att du är ny!!!! :evil:  Vilket spel?! HÄR SPELAR VI WORLD OF WARCRAFT Iallafall!!!!!!!!!!!! LOL Registrerad idag. det förstod man..

lol @ Romeo ser du inte och förstår du inte att det är Wc3? det är du som blir ägd.

30 Apr 2006
Nivå 2 · Novis
jag ser att du är ny!!!!  Vilket spel?! HÄR SPELAR VI WORLD OF WARCRAFT Iallafall!!!!!!!!!!!! LOL Registrerad idag.  det förstod man   
:P det e inte bara world of warcraft forum utan alla warcraft spelen :P men jag e på typ samma drake men när jag gör armeer o ska dödaden så dör jag hela tiden ps. jag e bara lvl 4 :(
1 May 2006
Nivå 10 · Veteranfuskare

Håll er till tråden.

Rensat.

Nivå 5 · Fuskare
jag ser att du är ny!!!!  Vilket spel?! HÄR SPELAR VI WORLD OF WARCRAFT Iallafall!!!!!!!!!!!! LOL Registrerad idag.  det förstod man   
:P det e inte bara world of warcraft forum utan alla warcraft spelen :P men jag e på typ samma drake men när jag gör armeer o ska dödaden så dör jag hela tiden ps. jag e bara lvl 4 :(

skaffa fler trupper och healare och lvla din hjälte om det går.

2 May 2006
Nivå 2 · Novis

han va skit lätt nu hadde 3 trupper och min hero va i lvl 5 nu e han lvl 7 :D ...:D

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in