Hoppa till innehåll

7 Members Sökers..

Rekommendera inlägg

Hej! Jag har haft min clan ett tag nu. Tyvärr är vi lite som är med i den. Vi är ca 4 st..Vi söker nu 7 st till som är ganska bra på counter strike, och vill spela i clan. Ni behöver inte vara 100% seriösa men minst 60% i alla fall :P. Vi är en ganska bra clan som har egen server och superhero mod + amx mod på den. Man börjar i level 3 . Jag har inte hunnit lägga in så många heros än , men det kommer fler! Men har iallafall fått in lite plugins m.m.!Aja, är du en som är ganska bra och ,minst 60% seriös och vill joina så ska du skriva i tråden el. maila [email protected] ! Vi kör oftast de_dust2 .. Men även andra!

OBS! Om du joinar måste något med PFS vara med i ditt nick name! Och du ska ha mick!Som högst kan man ha 25-30 lvl , alla börjar i level 3 . Tigg helst inte om level/xp! Men clan medlemmarna får även lite lvl !

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Clanens info:

Clan namn: [PFS] pRo frOm sWedEn [PFS

IP: PFS-Clan.mine.nu:27015 eller 87.96.155.57:27015

Members: 1 (Än så länge,jag spelar inte ofta på servrarna)

Admins: 3

Mitt nickname: General.Andre [pF.s]

Mitt namn: Andréas

Ålder: 12-13 :P.

Spel: Counter-Strike 1.6

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Sugen på att joina oss? Maila då: [email protected] , detta ska vara med i ditt brev:

*Cs nick name, (Kom ihåg att något med PFS måste vara med i ditt namn)

*Ålder

*Hur länge du lirat och hur bra du är!

*Och lite kort om dej själv ! ( Om du känner för de asså, de blir iafall bäst då xD)

Jag svarar på ditt medelande inom 1 dag. (Kollar e-posten varje dag)

Har du övriga frågor så bah maila... B)

P.s , du kan ju alltid besöka våran lilla hemsida :P. www.PFS-Pro-From-Sweden-.webb.se ... Den är inte så himmlans bra ! Men det får duga så länge :P

Redigerat av General.Andre
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 5 veckor senare...
  • Skapa ny...