Sharzor Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D tror ja inte ett ögonblick på <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 men ska jag få gubben eller inte?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Azt3k3n Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 (redigerat) hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D Hahahahaha.. lvl 68 snubbe som inte ens kan ha på sig dragon.. lol + att du glömde skirten va?? haha Redigerat 10 Maj 2006 av Azt3k3n Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D det är väl möjligt att ha full dragon då? men han har väldigt låg str ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 verkar så. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
vdsavasfvds Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D Min kompis har ett account lvl 22, def 59 han tranar till 60 nu.. so det ar möjligt..fast jag tror han ljuger.. j*vla mytoman.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sweet Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 hahaha lite nobbig gubbe har själv en gubbe apolo22 är member med ful dragon finns bara dragon chin dragon mideum helm dragon legs och dragon sq shield sen vapen :D Om du kollar highscore så ser du att han har mindre ;) 53 har han... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst roxz Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 gå inte i off topic:angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 (redigerat) men lol, ska jag få gubben eller ska nån låsa tråden?!!!!!!! Redigerat 12 Maj 2006 av flygon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 Finns det verkligen en rustning med namnet ful dragon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 13 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2006 (redigerat) nä jag vet att den inte är så bra men den e en bra fisher och bra på att hugga träd Asså, kallar du det bra fishing och wc kolla in min gubbe... Jag fick 3000fm för den ;) http://forum.fuska.se/Saeljer_Runescapegubbe-t64536.html Redigerat 13 Maj 2006 av Potatisen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
flygon Skrivet 15 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2006 MEN SKA JAG FÅ GUBBEN ELLER LÅSA TRÅDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ursäkta för jag skrev med stora bokstäver) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg