Gäst Gotenks Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 att en ko på harvest moon kan bli gravid även om man inte har gett den miracle potion (eller vad den heter) För min har blivit det!?? :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Jag tror det... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 ok men jag vill helst veta om det är det säkert tack för snabbt svar iaff :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 Jag fattar inte vad du menar :blink: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Gotenks Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jo jag har en ko som jag parat förut och nu är den gravid igen?!! fast jag inre bestämt att den ska para sig med min tjur igen och då undrar jag: ÄR DET NORMALT!!!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 jo jag har en ko som jag parat förut och nu är den gravid igen?!! fast jag inre bestämt att den ska para sig med min tjur igen och då undrar jag: ÄR DET NORMALT!!!!!! lär väl vara det, dom kanske gjorde något när du sov ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shithole Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 eh, what? kan man ge sin ko någon potion & vips så blir den gravid? o_o that's weird.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg