softies Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag kan inte hitta den andra koden till team rocket gömstället på en av öarna :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 11 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 kan man få något svar eller? Jag ee ny hjälp mig!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Girafariglove Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 den första koden hittar du på mt. ember (ö 1) och den andra hittar du på ö 6 i ruin valey (eller nått) där finns det en grotta gå upp, vänster, höger och ner. där hittar du saphire gem plus en kille som ger dig det andra lösenordet. ta någon som kan cut och strength. goo luck! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 2paac Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 jaa rätt man man kan ta sapphiren sen team r´s profesor snor åt sig den sen man går in och tar den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 tack så mycket om det inte vore för er hade jag kört fast!!! tack tack tack :D :D :cool: :cool: ;) menar ni dotted hole? jag kommer inte in! :cry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salsamackan Skrivet 12 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 jag har fire red men så som jag gjorde så anvende ja cut för å slå ner dörren :student: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
softies Skrivet 12 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2006 jag testade med det precis innan du skrev men tack i alla fall! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg