murre_cool Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag undrar vart man får mewtwo i gul/röd/blå/grön nånstans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 3 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2006 jag undrar vart man får mewtwo i gul/röd/blå/grön nånstans? en liten grej bara grön släpptes väl aldrig? men du hittar han i grottan vid staden med vatten gymet, surf och att du klarat elit fyran behövs för att komma in där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murre_cool Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 grön har alltid funnits! pokemon grön allså! de e sant har det! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 i en grotta när du klarat pokemin ligan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 <en liten grej bara grön släpptes väl aldrig? Jo,i Japan. Har en ROM som bevis. Spelar Yellow mest av first generation-spelen hursomhelst så jag kör inte så värst mycket :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 <en liten grej bara grön släpptes väl aldrig? Jo,i Japan. Har en ROM som bevis. Spelar Yellow mest av first generation-spelen hursomhelst så jag kör inte så värst mycket :) ok, trodde dom la ner Grön men men. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 jag undrar vart man får mewtwo i gul/röd/blå/grön nånstans? nord väst om mistys stad finns mewtwo grottan PS.du måste ha klarat pkmn ligan. :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg