Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag håller på med att göra ett lag av eevee vaporeon m.m jag har alla nu förutom espeon jag vet att man ska göra han glad på morgonen och det gör jag ex jag klipper han varje morgon och går upp en lvl varje morgorn men HAN UTVECKLAS INTE OM INTE JAG FÅR NÅT SVAR SÅ BYTER JAG TILL MEJ HAN MED EN KOMPIS .MEN SNÄLLA SVARA NÅN+kan man bara klippa han jag har hört att man kan dricka te nånstans om det är sant så var är det ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 4 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag håller på med att göra ett lag av eevee vaporeon m.m jag har alla nu förutom espeon jag vet att man ska göra han glad på morgonen och det gör jag ex jag klipper han varje morgon och går upp en lvl varje morgorn men HAN UTVECKLAS INTE OM INTE JAG FÅR NÅT SVAR SÅ BYTER JAG TILL MEJ HAN MED EN KOMPIS .MEN SNÄLLA SVARA NÅN+kan man bara klippa han jag har hört att man kan dricka te nånstans om det är sant så var är det ;) ;) man ska slåss med honom, inte låta han dö, bara gå omkring med han i ditt party, klippa honom, lvla sedan honom en gång på dagen så blir det espeon, te ingen aning, mina kompisar testade att springa runt i goldenrod city min ena vän gjorde typ 2000 varv med cykel sedan lvla han en gång och fick utvecklingen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 4 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2006 jag håller på med att göra ett lag av eevee vaporeon m.m jag har alla nu förutom espeon jag vet att man ska göra han glad på morgonen och det gör jag ex jag klipper han varje morgon och går upp en lvl varje morgorn men HAN UTVECKLAS INTE OM INTE JAG FÅR NÅT SVAR SÅ BYTER JAG TILL MEJ HAN MED EN KOMPIS .MEN SNÄLLA SVARA NÅN+kan man bara klippa han jag har hört att man kan dricka te nånstans om det är sant så var är det ;) ;) kan man göra det på morgonen och på dagen och utvecklas han när man går upp i lvl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sneasel214 Skrivet 5 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2006 Han utvecklas till Espeon om han blir glad på dagen. Vilket betyder att han kan utvecklas när som helst. Tror jag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2006 Han utvecklas till Espeon om han blir glad på dagen. Vilket betyder att han kan utvecklas när som helst. Tror jag. ne, man måste lvla den en gång för att den ska utvecklas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2006 On man ger den 15 st medicinföremål(Protein/Iron/Calcium/osv...) eller klipper den en massa så kan man ha en Espeon på L6. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 9 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 ok ska testa :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 ge han en potion på dan fasst de inte går, och träna upp han en level Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 ehh en potion varför det ;) ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MegaMartin Skrivet 11 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2006 Fel. Hjälper bara i Gul för att få Bulbasaur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rallypack Skrivet 16 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Maj 2006 ok nu har jag fått svar tråden kan låsas tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 4 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 4 Juni 2006 funkar inte sun stone då? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg