Hoppa till innehåll

Hur Gör Man

Rekommendera inlägg

jag håller på med att göra ett lag av eevee vaporeon m.m jag har alla nu förutom

espeon jag vet att man ska göra han glad på morgonen och det gör jag ex jag klipper han varje morgon och går upp en lvl varje morgorn men HAN UTVECKLAS INTE OM INTE JAG FÅR NÅT SVAR SÅ BYTER JAG TILL MEJ HAN MED EN KOMPIS .MEN SNÄLLA SVARA NÅN+kan man bara klippa han jag har hört att man kan dricka te nånstans om det är sant så var är det ;) ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag håller på med att göra ett lag av eevee vaporeon m.m jag har alla nu förutom

espeon jag vet att man ska göra han glad på morgonen och det gör jag ex jag klipper han varje morgon och går upp en lvl varje morgorn men HAN UTVECKLAS INTE OM INTE JAG FÅR NÅT SVAR SÅ BYTER JAG TILL MEJ HAN MED EN KOMPIS .MEN SNÄLLA SVARA NÅN+kan man bara klippa han jag har hört att man kan dricka te nånstans om det är sant så var är det ;)  ;)

man ska slåss med honom, inte låta han dö, bara gå omkring med han i ditt party, klippa honom, lvla sedan honom en gång på dagen så blir det espeon, te ingen aning, mina kompisar testade att springa runt i goldenrod city min ena vän gjorde typ 2000 varv med cykel sedan lvla han en gång och fick utvecklingen.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

espeon jag vet att man ska göra han glad på morgonen och det gör jag ex jag klipper han varje morgon och går upp en lvl varje morgorn men HAN UTVECKLAS INTE OM INTE JAG FÅR NÅT SVAR SÅ BYTER JAG TILL MEJ HAN MED EN KOMPIS .MEN SNÄLLA SVARA NÅN+kan man bara klippa han jag har hört att man kan dricka te nånstans om det är sant så var är det ;)  ;)

kan man göra det på morgonen och på dagen

och utvecklas han när man går upp i lvl

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...
  • Skapa ny...