ouagadougo Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag har fått Windwalker och försöker hitta Stoneheart för jag vet att man ska få en ny alchemy av honom, men jag hittar honom inte. Eller så har jag hittat honom (snubben i gröna kläder i Bugmuck, nära stora insekten), men får ingen ny alchemy av honom. Är det Stoneheart jag hittat och om det är Stoneheart, varför får jag inget av honom?
Larath Skrivet 6 Maj 2006 Rapport Skrivet 6 Maj 2006 Jag har fått Windwalker och försöker hitta Stoneheart för jag vet att man ska få en ny alchemy av honom, men jag hittar honom inte. Eller så har jag hittat honom (snubben i gröna kläder i Bugmuck, nära stora insekten), men får ingen ny alchemy av honom. Är det Stoneheart jag hittat och om det är Stoneheart, varför får jag inget av honom? hmm.. har för mig att man måste ge honom något eller så, men har du två stycken alchemy en fireball sak och någon typ av hard ball? innan insekts bossen kan man inte ha fler än dom.
ouagadougo Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Jag har hittat honom nu, men jag har kommit mycket längre än vad du tror. Jag har klarat Thraxx (eller vad den heter) för länge sen och åkt reunt i hela världen. Men hursomhelst fanns han i en liten hydda sydväst om byn. Och ett tips: prata med honom som hunden så får du Spot's Collar, hundens bästa halsband.
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Jag har hittat honom nu, men jag har kommit mycket längre än vad du tror. Jag har klarat Thraxx (eller vad den heter) för länge sen och åkt reunt i hela världen. Men hursomhelst fanns han i en liten hydda sydväst om byn. Och ett tips: prata med honom som hunden så får du Spot's Collar, hundens bästa halsband. är spot collar den bästa? trodde det var halsbandet man kan köpa av proffessoren i framtiden, har du magin lance? det är bästa magin förutom typ fire nånting.
ouagadougo Skrivet 7 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 7 Maj 2006 Jag har läst i en walkthrough att spot collar ska vara den bästa och att det är den man kan köpa av professorn i framtiden. Jag har Lance, den äger riktigt hårt. Den andra magin du menar är nog Fire Power, som jag också har, fast inte använder så mkt därför att den kostar Feathers, vilka är snuskigt dyra (typ 1000 gold coins för 5 st). Lance är grymt svår att få om man itne vet hur man gör är det väldigt lätt att missa den och då kan man aldrig få den.
Larath Skrivet 7 Maj 2006 Rapport Skrivet 7 Maj 2006 (redigerat) Jag har läst i en walkthrough att spot collar ska vara den bästa och att det är den man kan köpa av professorn i framtiden. Jag har Lance, den äger riktigt hårt. Den andra magin du menar är nog Fire Power, som jag också har, fast inte använder så mkt därför att den kostar Feathers, vilka är snuskigt dyra (typ 1000 gold coins för 5 st). Lance är grymt svår att få om man itne vet hur man gör är det väldigt lätt att missa den och då kan man aldrig få den. vet men lance=hårt ägande power, men visst är brödrosten snygg :P även nitro(tror det är den) är svår att lvla men skitbra att ha. vilket vapen tycker du är bäst? jag tycker svärdet i framtiden Redigerat 7 Maj 2006 av Larath
ouagadougo Skrivet 8 Maj 2006 Författare Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Vilken brödrost är det du menar? jag har inte kommit till framtiden än, så det kanske är nåt. Jag tycker att den här bazookan man får av Cecil är det bästa vapnet hittills. synd att man bara har ett begränsat antal skott. Förresten, kan man köpa fler skott till den i framtiden?
Larath Skrivet 8 Maj 2006 Rapport Skrivet 8 Maj 2006 Vilken brödrost är det du menar? jag har inte kommit till framtiden än, så det kanske är nåt. Jag tycker att den här bazookan man får av Cecil är det bästa vapnet hittills. synd att man bara har ett begränsat antal skott. Förresten, kan man köpa fler skott till den i framtiden? lätt att man kan tre olika till och med, men brödrosten är hunden i framtiden :P. men tills man får neutron blade så är spjut bästa vilken tid det än är.
Rekommendera inlägg