Jag gör det ! har ni nån favoritgubbe ? Mina är Neji och Orochimaru. Hur många har ni sett? jag har sett 15
Naruto
En jag chattade med på msn.Jag har fått hans msn från cs.Men i allla fall han frågade mig o jag skulle se den.Jag fatta ingenting!
Men vad är det här Naruto?
manga?? naruto... har aldrig hört talas oim den... =/ :rolleyes:
sök på naruto på DC ++ så kan ni ladda ner en del och se vad det är
Naruto KNÄÄÄCKER !
Naruto är bäst!
Fast det här är det 3:dje tråden om samma sak
Mmmm...... nej , det här är ju 4:de tråden , 2 på allmänt 1 på gc , 1 på ps2
förra året typ var jag i usa och där köpte jag två tidningar som var stora och tjocka shonen jump heter dom.i den är naruto,dragonballz,sandland,yo-gi-oh!,one piece och yuyuhakusho i ena var det typ första numret av naruto.den var grym.ska laddan er lite avsnitt av naruto idag.och i den andra tidningen var samma serier fast forstättnignen och en ny serie som heter shaman king.
Det heter Yu-Gi-Oh bara så du vet.förra året typ var jag i usa och där köpte jag två tidningar som var stora och tjocka shonen jump heter dom.i den är naruto,dragonballz,sandland,yo-gi-oh!,one piece och yuyuhakusho i ena var det typ första numret av naruto.den var grym.ska laddan er lite avsnitt av naruto idag.och i den andra tidningen var samma serier fast forstättnignen och en ny serie som heter shaman king.
VA!
Det är typ de tjändaste serierna som ska komma som manga till Sverige
Jaså ska dom komma till sverige?
När då?
Det kommer till sverige om några månader
jag såg lite avsnitt idag och killen med det as stora svärdet och naruto är ju bäst!
Man får väl inte prata om fildelningsprogram eller?sök på naruto på DC ++ så kan ni ladda ner en del och se vad det är
zabuza verkar han hetta killen med det stora svärdet : P
Du kommer nog ändra favorit när du ser mer avsnitt !