Gäst Bountyhunter Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jag gillar det till 85% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Darkdevil Skrivet 6 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2006 jag ger det 90% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 Jag ger det 85% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
murre_cool Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 enligt mig så e de 000,001 % ;) ... gillar nte hockey mkt... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Energy Skrivet 9 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Juni 2006 50% kanske. Han som bossar över dom som programerar NHL har nog aldrig kollat på en match. Han fattar ju inte att om ena laget har powerplay så ska det vara svårt för det andra, men det visste inte han.. Men det är endå rätt så kul mot kompisar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 10 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2006 50% kanske. Han som bossar över dom som programerar NHL har nog aldrig kollat på en match. Han fattar ju inte att om ena laget har powerplay så ska det vara svårt för det andra, men det visste inte han.. Det beror väl på hur bra man är eller vilken svårighetsgrad man kör på Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det är svårt som in [sätt in ord här] att vinna en match. Jag har börjat lira det igen, men det är skitsvårt att vinna någon match. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 80% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 100 %, det är ett suvurent sportspel. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det är svårt som in [sätt in ord här] att vinna en match. Jag har börjat lira det igen, men det är skitsvårt att vinna någon match. Kör på lättare svårighetsgrad då och varför ger du betyg till spelet en gång till när du redan har gjort det? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 Det är svårt som in [sätt in ord här] att vinna en match. Jag har börjat lira det igen, men det är skitsvårt att vinna någon match. Eftersom innan hade jag inte spelat det mycket och fått en ordentlig uppfattning av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
(=Sonic=Master=) Skrivet 16 Juni 2006 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2006 busenkelt spel. kör man i rätt svårighetsgrad så vinner man skitenkelt. det e bara att köra direktskott.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg