Ratchet Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 I Euclid (i forntiden) finns det ju en unge som står uppe på en kilppa bredvid en skattkista ("högst upp" i staden) han säger att det är en hemlighet hur han kom upp. Hur gör man för att komma till kistan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ouagadougo Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 Det var längesen jag kom upp till den, men jag har för mig att du ska gå in bland träden nånstans och sen gå uppåt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Larath Skrivet 9 Maj 2006 Rapport Dela Skrivet 9 Maj 2006 I Euclid (i forntiden) finns det ju en unge som står uppe på en kilppa bredvid en skattkista ("högst upp" i staden) han säger att det är en hemlighet hur han kom upp. Hur gör man för att komma till kistan?? det finns ju ett hus i närheten av honom gå in bland träden där och gå upp, vänster, och testa med någon neråt sväng ibland så kommer du fram. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ratchet Skrivet 10 Maj 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2006 Har klarat det, tack båda två :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg